خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ق.ظ

آزمون پرنده آسمانی روستوف

طرفداران روستوف مدت های طولانی بود که انتظار چنین نمایشی از پدیده ایرانی خود داشتند؛ مهاجمی که رکورد 15 بازی بدون گل زده را در این فصل از خود برجای گذاشته بود.


به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل طرفداران پرشمار روخی بلانکو در جنوب مادرید شاهد هنرنمایی سردار ایرانی در محوطه جریمه خود بودند؛ جایی که سردار آزمون بعد از 15 بازی (12 بازی در لیگ روسیه و 3 بازی در لیگ قهرمانان اروپا) کاری انجام داد که تا قبل از او مهاجمان بزرگی همچون لواندوفسکی، مولو، روبن، دی یونگ و ... نتوانسته بودند انجام دهند؛ آن هم باز کردن قفل دروازه آتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون بود.


شیرینی آن گل با شکست دقیقه نودی روستوف برابر میزبان پرادعا در نهایت به تلخی کشیده شد؛ اما استارت خوبی بود برای آزمون تا موتور گلزنی هایش را دوباره روشن کند و بار دیگر به مهاجم محبوب طرفداران تبدیل شود. جدال با آرسنال تولا این فرصت را در اختیار مهاجم ایرانی قرار داد تا هم پاس گل بدهد و هم بار دیگر به عنوان پرنده آسمانی روستوف با پروازهای بلندش گلی زیبا وارد دروازه رقیب کند تا این تیم به یک برد پرگل رسیده و بعد از هفته ها ناکامی دوباره خنده را بر لبان طرفدارانش بنشاند.


سردار که با توجه به محرومیت یک جلسه ای از سوی فیفا نمی تواند ایران را برابر سوریه همراهی کند، در برهه ای به اوج آمادگی رسید که طرفداران تیم ملی در حسرت غیبت این بازیکن مستعد و آینده دار خواهند سوخت. گلی که او دیشب وارد دروازه آرسنال کرد، یک بار دیگر نشان داد که آزمون جزو آن دسته از مهاجمانی است که هم روی زمین و هم روی هوا توانایی فوق العاده ای دارد و بی جهت نیست بردی اف و دستیارانش این همه مدت پای او ایستادند تا در ترکیب اصلی روستوف توانایی هایش را به معرض نمایش بگذارد.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

  • محمد حسینی

سردار آزمون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی