خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ق.ظ

ایران – ساحل عاج به مصاف هم می‌روند

کارلوس کی روش در تمرین امروز تیم ملی ایران خبر از بازی دوستانه برابر ساحل عاج در امارات داد؛ دیداری که مطمئنا می تواند جذاب و دیدنی از آب در بیاید.




به گزارش"ورزش سه"، تیم ملی ایران پنجمین بازی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی را برابر سوریه در تاریخ 25 آذر برگزار می کند و بازی بعد تیم ملی سوم فروردین ماه برابر قطر خواهد بود.


کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در حاشیه تمرین امروز خبر از بازی دوستانه‎ای در دی ماه برابر تیم ملی ساحل عاج در امارات داد که این بازی می تواند برای هر دو تیم بسیار جذاب باشد.

 



تیم ملی ساحل عاج به مربی گری میشل دوسویر در مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه سوم تیم های آفریقایی قرار دارد و اکنون صدرنشین گروه خود است. آنها در تنها بازی خود توانستند 3-1 تیم ملی مالی را شکست بدهند.


بازیکنان تیم ملی ساحل عاج در تیم های باشگاهی از کشورهای آلمان، هلند، فرانسه، چک، چین، سوئیس و البته هندوستان عضویت دارند.


گروینیو، بازیکن سابق تیم های رم و آرسنال که در تیم چین توپ می زند دیگر ستاره این تیم است. آسانه نوگوری، هافبک این تیم عضو باشگاه اینتر است و اریک بایلی مدافع این تیم در منچستریونایتد توپ می زند؛ البته عجیب ترین لژیونر این تیم روماریک است که در لیگ هندوستان توپ می زند.


یحیی توره، ستاره و کاپیتان سابق این تیم اخیرا از بازی های ملی خداحافظی کرده است.

  • محمد حسینی

تیم ملی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی