خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

ترکیب تیم ملی برای بازی سوریه اعلام شد

تیم ملی کمتر از یک ساعت دیگر در مقابل سوریه قرار خواهد گرفت و این در حالی است که کارلوس کی‌روش باز هم سورپرایزهای  جدیدی را در ترکیب تیم ملی رو کرده است.  



به گزارش "ورزش سه"، کی روش یک تیم در داخل زمین دارد و یک تیم روی نیمکت و می توان گفت ایران در این دوره از بازی ها جزو معدود تیم هایی است که تیم روی نیمکت آن با تیم داخل زمین تفاوتی ندارد و شاید برخی از مهره هایی که روی نیمکت می نشینند توانمندی فردی قوی تری نسبت به رقیب شان در زمین داشته باشند.

 

از تمرینات روزهای اخیر تیم ملی این طور بر می آمد که شاهد بازی امید ابراهیمی در کنار سعید عزت الهی، بازی مهدی طارمی در بال چپ و همچنین بازی کریم انصاری فرد در نوک خط حمله باشیم. این ها جدیدترین سورپرایزهای کی روش در تیم ملی است که برابر تیم ملی سوریه شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده اند.

 

*دروازه بان (سوشا مکانی)
همانطور که پیش بینی‌‌ها به حضور سوشا مکانی در دروازه تیم ملی اشاره داشت، همین اتفاق رخ داد و دروازه بان تیم میوندالن به دلیل تجربه حضور در اروپا به گلرهای دیگر تیم ملی ارجح شد و دروازه بان شماره یک تیم ملی در رقابت با سوریه لقب گرفت.

 

*مدافعان میانی (سید جلال حسینی – مرتضی پورعلی گنجی)
حضور سید جلال در قلب خط دفاعی به واسطه بازی های خوبی که در گذشته برای تیم ملی به نمایش گذاشته انکار ناپذیر بود. وی شاید در جام جهانی بعدی  همراه تیم ملی نباشد اما در حال حاضر یکی از بهترین گزینه ها برای حضور در قلب خط دفاعی است؛ نکته ای که کی روش هم به آن ایمان دارد. زوج سید جلال در این بازی مرتضی پورعلی گنجی است و البته کی‌روش ترجیح داده که به دلیل مصدومیت منتظری فشار مضاعفی به خصوص در شرایط آب و هوایی ویژه مالزی بر این بازیکن وارد نشود.

 

*مدافع راست (رامین رضائیان)
رامین با وجود بازی در پست مدافع راست در بازی های اخیر تیم ملی یکی از مهره های تاثیر گذار در بخش تهاجم بوده است. به خاطر نفوذهایی که از جناح راست دارد و همچنین سانترهایی که ارسال می کند.

 

*مدافع چپ (میلاد محمدی)
میلاد رفته رفته در حال تثبیت جایگاه خود در تیم ملی است. او در هفته های اخیر و در ترکیب ترک گروژنی ارایه گر بازی های خوبی بوده و کی روش هم این بازی ها را دیده است. نفوذ ها و پاس به بیرون های میلاد بدجوری چشمان کی روش را گرفته است. میلاد امروز هم در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته است تا بیشتر از پیش در ترکیب تیم ملی جا بیفتد.

 

*هافبک های تدافعی (سعید عزت الهی و امید ابراهیمی)
سعید عزت الهی در جلوی خط دفاعی نه امروز بلکه ماه هاست اعتماد کی روش را به خود جلب کرده است. کی روش به او بازی می دهد تا در جام جهانی تبدیل به یک بازیکن باتجربه شود. کی روش امید ابراهیمی را در این دیدار به عنوان زوج عزت اللهی در نظر گرفته است؛ البته امید ابراهیمی در این بازی مزد صبرش را هم می گیرد. او هیچ گاه به نیمکت نشینی خود معترض نشد در حالی که خیلی ها به او می گفتند محق بازی کردن در ترکیب تیم ملی است.

 

*بال راست(علیرضا جهانبخش)
حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب ثابت تیم ملی و در پست بال راست قابل حدس و پیش بینی بود، به خصوص که علیرضا در ترکیب آلکمار به بازی های خوب خود ادامه می دهد. او در هفته های سپری شده با پاس گل های خوبی که داده است نشان داده همچنان برای درخشش در فوتبال عطش دارد.

 

*بال چپ (مهدی طارمی)
مهدی طارمی در دیدار مقابل قطر هم در پست بال چپ به میدان رفت و به خصوص در فاز تدافعی نمایش خوبی داشت؛ هر چند که به همان میزان در فاز تهاجمی موفق عمل نکرد. وضعیت آب و هوایی کشور مالزی باعث شده تا بار دیگر و علیرغم حضور وحید امیری، از مهدی طارمی به عنوان بال چپ در این دیدار استفاده شود. هم چنین حضور او در زمین می تواند به کریم انصاری فرد در رسیدن به دروازه حریف و برتری در توپ های هوایی کمک کند.

 

*پلی میکر (اشکان دژاگه)
اشکان هم پای ثابت تیم ملی در این پست است. در حالی که پست تخصصی او بازی در جناح راست است. خط دفاع و هافبک فرق نمی کند. با این حال اشکان به خاطر پا به توپ، قدرت شوتزنی و همچنین پاس های خوبی که می دهد، هم چنان از سوی کی‌روش در این پست به بازی گرفته می شود.

 

*سانتر فوروارد (کریم انصاری فرد)
در غیاب سردار آزمون، طبیعتا انتظارها بر این بود که رضا قوچان نژاد در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرد اما از تمرینات این روزهای تیم ملی برمی‌آمد، که کریم انصاری فرد مهاجم نوک در بازی با سوریه خواهد بود. البته این خیلی عجیب نیست، چراکه کریم انصاری فرد هم در فصل گذشته و هم در فصل جاری بازی های خوبی را در ترکیب تیم پانینیوس از خود به نمایش گذاشته است و با گلزنی در آخرین دیدار خود در لیگ یونان به تیم ملی رسید. انصاری فرد با نمایش های خوب خود مورد توجه چند تیم مطرح در اروپا هم قرار گرفته است. کارلوس کی‌روش با به بازی گرفتن انصاری فرد سعی بر آن دارد تا با توجه به وضعیت نامساعد زمین و دشواری حرکات تیمی روی چمن نامناسب ورزشگاه، به توپ های هوایی و ضربات سر بازیکنان بلند قد تیم ملی مثل انصاری فرد و مهدی طارمی دل ببندد.

  • محمد حسینی

تیم ملی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی