خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ق.ظ

شب سرد آزمون و رفقا مقابل تاتارها

در آغاز هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه تیم های روبین و روستوف در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که علاوه بر سرمای شدید هوا اتفاقات حاشیه ای دیگر هم بر حساسیت های بازی افزوده بود.


به گزارش "ورزش سه"، مثل تمام بازی های گذشته روستوف در روسیه و اروپا سردار آزمون در ترکیب اصلی به عنوان تک مهاجم به میدان رفت و سعید عزت الهی به خاطر مسائل پشت پرده تمدید قراردادش مجبور شد بار دیگر از روی نیمکت ذخیره ها شاهد رقابت هم تیمی هایش برابر روبین کازان در ایالت تاتارستان روسیه شود.


این بازی تحت الشعاع دعواهای حقوقی دو باشگاه در پی ماجرای قربان بردی اف و سردار آزمون با حساسیت های خاصی توام شده بود تا جایی که حضور ماموران کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه و پلیس کازان در هتل محل اقامت روستوف به سوژه اول تمام رسانه های معتبر این کشور قبل از سوت آغاز بازی تبدیل شد و بعد از آن هم اتفاقاتی که طرفداران روبین در ورزشگاه کازان برای سردار رقم زدند در صدر این اخبار قرار گرفت.

 


سایت sportsru در گزارش خود پیرامون جنگ روبین و روستوف نوشت:« سرمای 8- شهر کازان در پی بارش های سنگین برف باعث شد تنها 18 هزار نفر به ورزشگاه بیایند. طرفدارانی که برخوردهای متفاوتی با ستاره های سابق خود که به روستوف کوچ کرده بودند، داشتند.سزار ناواس و کریستین نوبوآ توسط حاضران تشویق شدند اما سردار آزمون مهاجم ایرانی و دلیل دعوای حقوقی دو باشگاه هو و با بنرهای اعتراضی برخی طرفداران روبرو شد تا شب سردی را در کازان آرنا سپری کند».

 


علاوه بر این سایت بیشتر محافل خبری روسیه نیز در گزارش های خود به اتفاقات حاشیه ای پیرامون مهاجم تیم ملی ایران اشاره کردند تا مشخص شود سردار آزمون و پرونده حقوقی اش با روبین کازان حالا حالاها ادامه دارد. این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سردار آزمون در حضور 78 دقیقه ای خود نه گلی بزند نه انتقامی از باشگاه سابق خود بگیرد. سایت باشگاه روستوف در واکنش به اتفاقات رخ داده برای مهاجم ایرانی در اولین توئیت رسمی خود تصویری از خوش و بش برخی طرفداران با آزمون را منتشر و مدعی شد این بازیکن هنوز هم طرفداران زیادی در بین روبین کازانی ها دارد.

 



 نتیجه رقم خورده برابر روبین باعث شد تا روستوفی ها با آرامش نسبی خود را برای جنگ بزرگ با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا که سه شنبه شب به میزبانی این تیم در المپیکو2 برگزار می شود، گام بگذارند. قعرنشینی در جدول گروه D لیگ قهرمانان اروپا نتیجه ای نیست که روستوفی ها باب میل شان باشد ازهمین رو دل به گلزنی های مهاجم ایرانی شان دوختند تا بلکه راهی یورولیگ شوند.

 

 

  • محمد حسینی

سردار آزمون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی