خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ق.ظ

اسپورتینگ 1-2 رئال

رئال مادرید با پیروزی 2-1 مقابل اسپورتینگ لیسبون، صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان را قطعی کرد.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار چندان برتر از حریف نشان ندادند اما در نهایت از 10 نفره شدن حریف استفاده کردند و سه امتیاز شیرین این بازی را به دست آوردند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه رئال ایجاد کرد اما نتوانست از آن استفاده کند.

 

پس از آن رفته رفته رئالی ها بازی را در دست گرفتند و در مقابل بازیکنان اسپورتینگ به دنبال رسیدن به گل روی ضد حملات و با استفاده از سرعت ژلسون مارتینز بودند.

 

هر دو تیم موقعیت هایی داشتند تا اینکه سرانجام رئال روی یک ضربه آزاد به گل رسید. روی ارسال مودریچ و دخالت رونالدو، رافائل واران در موقعیت تک به تک با پاتریسیو قرار گرفت و با ضربه ای حساب شده، رئال را پیش انداخت.

 


 

بعد از اینکه تیم میزبان تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفت و می توانست در همان نیمه اول به گل مساوی برسد اما یکی دو موقعیتی که روی دروازه رئال ایجاد کردند، به جایی نرسید و این نیمه با همان یک گل تمام شد.

 

نیمه دوم را اسپورتینگ بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم می توانستند در دقیقه 51 به گل تساوی برسند اما ضربه برونو سزار، راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

 

در حالی که بازیکنان میزبان سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، اخراج ژوائو پریرا در دقیقه 64، شرایط را برای این تیم دشوارتر کرد. خطای شدید پریرا روی کوواچیچ، باعث شد تا داور با کارت قرمز مستقیم، او را از بازی اخراج کند.

 

رئالی ها به لطف یک یار برتری، برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این اسپورتینگ بود که در دقیقه 80 به گل تساوی رسید. خطای کوئنترائو روی بازیکن حریف، یک ضربه پنالتی نصیب اسپورتینگ کرد و آدرین سیلوا، آن را تبدیل به گل کرد.

 

 

 

 

رئالی ها که دوست نداشتند با تساوی لیسبون را ترک کنند، بار دیگر پیش کشیدند و در دقیقه 87، توسط کریم بنزما به گل برتری رسیدند. روی ارسال سرخیو راموس بود که بنزما با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و بار دیگر رئال را پیش انداخت.

 

 

 

در دقایق باقی مانده رئالی ها به خوبی اوضاع را کنترل کردند و توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۱)

  • محمد خسروی
  • به من هم سربزنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی