خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۱ ق.ظ

توقف آرسنال مقابل پاری سن ژرمن در خانه

آرسنال در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن با تساوی 2-2 متوقف شد.




به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار جذاب و پر برخورد، هر یک از دو تیم یک بار از حریف پیش افتادند اما در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

دو تیم بازی را با ضرباهنگ بالا آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ چند بار روی دروازه ها رفت اما موقعیت خیلی خطرناکی ایجاد نشد.

 

اما این ریتم سریع، در نهایت به گل اول بازی در دقیقه 18 منجر شد. یک پاس در عمق برای ماتوئیدی و پاس در عرض او به دهانه دروازه، با ضربه ادینسون کاوانی، حساب کار را 1-0 به سود پاری سن ژرمن کرد.

 


 

 

 

بعد از این گل آرسنالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما دفاع منجسم پاریسی ها، مانع از رسیدن آنها به گل می شد. اما حملات میزبان سرانجام در آخرین ثانیه های نیمه اول به گل تساوی منجر شد.

 

خطای کرچوویاک روی الکسیس سانچس درون محوطه جریمه پاری سن ژرمن، یک ضربه پنالتی نصیب آرسنال کرد که الیویه ژیرو آن را تبدیل به گل کرد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

 

 

دو تیم نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که پاری سن ژرمن در دقیقه 54 به گل دوم برسد اما ضربه آزاد لوکاس مورا به تیر افقی دروازه آرسنال برخورد کرد.

 

پس از آن نوبت آرسنالی ها بود که با چند حمله سریع، روی دروازه آرئولا خطرساز شوند و در نهایت در دقیقه 60، به گل دوم رسیدند. ارسال جنکیسون به دروازه محوطه جریمه حریف، بعد از دفع توسط مارکینیوس به وراتی برخورد کرد وارد دروازه شد.

 

 

 

 

بعد از این گل، بار دیگر پاریسی ها به تیم برتر میدان تبدیل شدند و ابتکار عمل را در دست گرفتند. البته آرسنالی ها هم می توانستند روی ضدحملات به گل سوم برسد.

 

اما در نهایت این پاری سن ژرمن بود که در دقیقه 77، به گل تساوی رسید. روی ضربه کرنر حاتم بن عرفا، لوکاس مورا با ضربه سر توپ را به سمت دروازه آرسنال زد و بعد از دخالت ایووبی، توپ وارد دروازه اوسپینا شد.

 

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند اما هیچ یک از این تلاش های ثمری نداشت و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

  • محمد حسینی

psg

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی