خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ

جوایز سرسام‌آور قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا جایزه هر مرحله از رقابت های این فصل در لیگ قهرمانان را اعلام کرده است. 



به گزارش "ورزش سه"، تیم قهرمان فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا جایزه 3 میلیون دلاری این رقابت ها را به علاوه 50 مدال از آن خود خواهد کرد.


بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تیم های حاضر در مرحله پلی آف اول 20 هزار دلار درآمد مالی خواهد داشت. استقلال به عنوان نماینده ایران در مرحله پلی آف این مبلغ را دریافت خواهد کرد.


استقلال خوزستان، پرسپولیس و ذوب آهن که در مرحله گروهی این رقابت ها حضور یافته اند 30 هزار دلار دریافت خواهند کرد و این سوای پاداش پیروزی و تساوی در هر دیدار این مرحله خواهد بود.


صعود به مرحله بعدی این رقابت ها نیز 30 هزار دلار دیگر برای تیم‌ها در پی خواهد داشت که از سوی AFC پرداخت خواهد شد و صعود به مرحله یک هشتم جایزه و درآمد 30 هزار دلاری دیگر به خزانه باشگاه ها واریز خواهد کرد. 


تیم ها با صعود به مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی نیز در هر مرحله 30 هزار دلار دیگر درآمد خواهند داشت و صعود به فینال نیز 60 هزار دلار برای آنها سودآوری خواهد داشت.


در بخش دیگری از جوایز اعلامی از سوی کنفدراسیون آسیا به جایزه برترین بازیکن هر دیدار، ارزشمندترین بازیکن جام، آقای گل رقابت‌ها و جایزه بازی جوانمردانه اشاره شده است که برای بازیکنان جوایزی در پی خواهد داشت. 


جایزه تیم قهرمان 3 میلیون دلار خواهد بود و 50 مدال نیز به اعضای این تیم اهدا خواهد شد. تیم نائب قهرمان نیز 1 و نیم میلیون دلار جایزه دریافت خواهد و 50 مدال نیز به اعضای آن اهدا خواهد شد.


تیم قهرمان به طور مستقیم جواز حضور در فصل آتی رقابت‌های لیگ قهرمانان را نیز به دست خواهد آورد.

  • محمد حسینی

لیگ قهرمانان آسیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی