خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۸ ق.ظ

کهکشانی ها قهرمان جام جهانی باشگاه ها


دیدار تیم های کاشیما و رئال مادرید در فینال جام جهانی باشگاه ها  به لطف درخشش خیره کننده رونالدو با نتیجه 2-4 به سود رئال خاتمه یافت تا کهکشانی ها برای پنجمین بار فاتح این رقابت ها شوند.



به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از پیروزی بر آمه ریکای مکزیک در نیمه نهایی و کاشیما پس از برتری خیره کننده 3-0 بر ناسیونال کلمبیا پای به فینال جام جهانی باشگاه گذاشته بودند.

 

 

 

 

بازی را رئال بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا عطش گلزنی در میان بازیکنان این تیم مشهود بود. پس از چند حمله نه چندان جدی، رئال دقیقه 9 به گل دست یافت.

شوت محکم لوکا مودریچ  از بیرون محوطه جریمه را گلر کاشیما ناقص دفع کرد تا بنزما روی ریباند موفق شود رئال را پیش بیندازد.

 

 

 

 

پس از این گل، رئال از فشار خود کم نکرد و دو سه موقعیت خوب دیگر را نیز روی دروازه کاشیما خلق کرد؛ اما ضربات رئالی ها راهی به دروازه پیدا نمی کرد. از دقیقه 30 به بعد روند بازی متعادل تر شد و رئال به نظر کم انگیزه تر به بازی ادامه می داد.

نیمه اول در حال اتمام بود که کاشیما روی اشتباه واران در دقیقه 43 به گل رسید. کنترل بد مدافع فرانسوی رئال درون محوطه جریمه به شیباساکی اجازه داد تا به راحتی دروازه رئال را باز کند تا نیمه اول با نتیجه شگفت انگیز 1-1 به اتمام برسد.

 

 

 

رئال نیمه دوم را نیز مطابق انتظار بهتر آغاز کرد اما در عین ناباوری دقیقه 52 دروازه خود را گشوده دید.

بازهم شیباساکی بود که با یک حرکت عرضی از راست و شوت محکم پای چپ خود از بیرون محوطه جریمه توپ را به کنج دروازه رئال فرستاد. اشتباه ناواس روی این گل قابل توجه بود.

 

 

 

 

رئال 8 دقیقه بعد این گل را جبران کرد. خطای مدافع کاشیما روی لوکاس را داور زامبیایی پنالتی تشخیص داد و کریستیانو موفق شد به راحتی آن را به گل تساوی تبدیل کند.

دو دقیقه پس از این گل رئال به فاصله اندکی، دو فرصت خوب دیگر را نیز توسط رونالدو و راموس از دست داد.

 

 

 

 

رئال بی وقفه حمله می کرد و دقیقه 71 به گل سوم نیز رسید اما آفساید اعلام شد. رونالدو در شرایطی که در موقعیت آفساید قرار داشت از دفع ناقص گلر کاشیما روی شوت بنزما استفاده کرد و توپ را درون دروازه جای داد با این حال داور به درستی این گل را آفساید اعلام کرد.

 

5 دقیقه انتهایی بازی را باید از آن کاشیما دانست که حداقل در دو موقعیت می توانست شگفتی را کامل کرده و گل سوم را هم به ثمر برساند اما درخشش ناواس و بی دقتی اندو مانع از فروپاشی دروازه رئال شد تا 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی 2-2 به اتمام برسد.

 

 

 

 

وقت اضافه اول با حملات رئال آغاز شد و 7 دقیقه بعد کهکشانی ها به گل سوم رسیدند. پاس عمقی عالی کریم بنزما به رونالدو رسید و او هم با ضربه پای چپ دقیق خود در مصاف تک به تک با گلر کاشیما توانست حساب کار را 3-2 کند.

 

سه دقیقه بعد کاشیما تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفت اما ضربه سر مهاجم این تیم به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

 

رئال دقیقه 104 حساب کار را 2-4 کرد. این بار هم رونالدو گلزنی کرد تا هت تریکش کامل شود.

شوت کروس در میانه راه به رونالدو رسید و او هم با یک کنترل خوب و ضربه ای محکم توپ را به طاق دروازه کاشیما چسباند تا خیال رئال تا حدود زیادی راحت شود.

 

در وقت اضافه دوم نیز رئال به خوبی بازی را کنترل کرد و حتی می توانست توسط موراتا که به جای رونالدو وارد زمین شده بود به گل پنجم هم دست یابد.

در نهایت این بازی جذاب پس از 120 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه 2-4 به سود رئال خاتمه یافت و رئال به سومین افتخار مهم خود در سال 2016 نیز دست یافت.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی