خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ق.ظ

شینجی اوکازاکی مرد سال فوتبال آسیا شد

در رای گیری نشریه معتبر تیتانس اسپورت چین، شینجی اوکازاکی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شد و سردار آزمون در رتبه چهارم قرار گرفت.



به گزارش "ورزش سه"، در این انتخاب که با آرای 36 روزنامه نگار از سراسر قاره آسیا و به شیوه رای گیری نشریه فرانس فوتبال برای توپ طلا انجام شد، پژمان راهبر، سردبیر ورزش سه به نمایندگی از انجمن ورزشی نویسان ایران شرکت کرد و در نهایت، شینجی اوکازاکی، ستاره ژاپنی لسترسیتی، با 126 امتیاز، بالاتر از عمر عبدالرحمان، ستاره فوتبال امارات، عنوان بهترین بازیکن آسیا را از آن خود کرد. اوکازاکی فصل گذشته نقشی پررنگ در قهرمانی لستر در لیگ برتر داشت و همین دستاورد به او کمک کرد تا ستاره الاهلی امارات را پشت سر بگذارد.

 

 

 

 

بعد از عبدالرحمان که با 123 امتیاز، دوم شد، سون هئونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام با 109 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران، 46 امتیاز، چهارم شد. 


در حالی اوکازاکی امسال این جایزه را از آن خود کرد که در دو سال گذشته، سون هیونگ مین به دلیل بازی های خوبش در بایرلورکوزن و تاتنهام، توانسته بود در رای گیری تیتان اسپورت بالاتر از سایر ستاره های فوتبال آسیا قرار بگیرد. در سال 2013 هم این جایزه به کیسوکه هوندا، ستاره ژاپنی میلان رسیده بود.

  • محمد حسینی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی