خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ق.ظ

پیروزی شیرین چلسی در برابر استوک سیتی

چلسی موفق شد در دیداری مهیج و دیدنی در نهایت با نتیجه 2-4 از سد استوک گذشته و صدرنشینی خود را تثبیت کند. 




به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که شاگردان کونته به دنبال ثبت سیزدهمین پیروزی متوالی خود بودند و به همین دلیل بازی را هجومی آغاز کردند.

 

در همان 5 دقیقه ابتدایی، چلسی 2 بار و با ضربات هازارد و کانته دروازه استوک را تهدید کردند که البته منجر به باز شدن دروازه مهمان نشد.

 

در دقیقه 17 و با ارسال دیدنی فابرگاس، کاستا موقعیت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه استوک داشت اما ضربه محکم او از درون محوطه با عکس العمل فوق العاده گرانت همراه بود. در دقیقه 21، سزار آسپلیکوئتا با ضربه سر دروازه استوک را تهدید کرد که باز هم با واکنش سنگریان حریف همراه بود.

 

 


 

 

در دقیقه 25، اولین حمله استوک روی دروازه چلسی شکل گرفت اما ضربه سر چارلی آدام از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 32، دیگو کاستا در موقعیتی تک به تک تعادل خود را از دست داد و روی ریباند، ضربه محکم هازارد با عکس العمل فوق العاده گرانت راهی کرنر شد.

 

اما فشارهای بی امان چلسی بالاخره نتیجه داد و روی ارسال فابرگاس از روی نقطه کرنر، گری کیهیل با ضربه سر دروازه استوک را باز کرد تا چلسی به گل اول برسد.

 

 

 

 

در ادامه، تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه سودی نداشت و نیمه اول با همان برتری یک گله چلسی به پایان رسید.

 

اما در ابتدای نیمه دوم، استوک موفق شد دروازه کورتوا را باز کند. روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر دیدنی کرواچ، موقعیت خوبی در اختیار برونو مارتینز قرار گرفت و او نیز با ضربه ای آرام بازی را به تساوی کشاند.

 

 

 

 

بعد از گل، چلسی سراپا حمله شد و دو دقیقه بعد توسط ویلیان می توانست به گل برسد که ضربه محکم او از کنار دروازه به بیرون رفت. چند دقیقه بعد، نفوذ کاستا از راست و ضربه زمینی او با واکنش گرانت همراه بود.

 

اما تلاش چلسی بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 58 توسط ویلیان به گل رسید. نفوذ دیدنی موسس و پاس او برای هازارد در نهایت در مقابل ویلیان قرارگرفت تا این بازیکن برزیلی با ضربه ای محکم از درون محوطه، گل دوم آبی ها را به ثمر برساند.

 

 

 

 

اما از هم گسیختگی مدافعان چلسی باعث شد تا استوک باز هم به گل برسد. اشتباهات متوالی بازیکنان میزبان باعث شد پتر کراوچ در دقیقه 61 در مقابل دروازه صاحب موقعیت شده و دروازه کورتوا را باز کند.

 

اما این پایان کار نبود و یک دقیقه بعد و روی توپربایی دیدنی فابرگاس، ویلیان درون محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه محکم او به طاق دروازه استوک نشست تا چلسی باز هم از حریف پیش افتد.

 

دقایقی بعد، دیگو کاستا در موقعیتی تک به تک می توانست خیال کونته را راحت کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. 

 

 اما در دقیقه 84 کاستا موفق شد گل چهارم چلسی را روی توپربایی دیدنی و ضربه ای دقیق به ثمر برساند تا شاگردان کونته به سیزدهمین پیروزی متوالی نزدیک تر شوند.  

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا چلسی با ثبت سیزدهمین پیروزی متوالی، با اقتدار در صدر جدول قرار بگیرد.

  • محمد حسینی

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی