خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ق.ظ

رئال 3-0 سویا؛ شب خامس

رئال مادرید با پیروزی 3-0 مقابل سویا، گام بلندی به سوی صعود به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برداشت.




به گزارش "ورزش سه"، در شبی که زین الدین زیدان تعدادی از ستاره هایش از جمله کریس رونالدو سرخیو راموس را در فهرست نداشت، خامس رودریگس ستاره اصلی میدان بود و با زدن دو گل، کمک کرد تا تیمش به یک پیروزی پرگل برسد.

 

سویا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما رئالی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 11 توانستند به گل برسند.

 

بعد از اینکه کاسمیرو با یک حرکت خوب توپ را از انزونزی گرفت، خامس صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق و تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

 

 

 

 

برتری رئال ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که مودریچ در دقیقه 15 گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

حملات رئالی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 29، این تیم به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که رافائل واران با یک پرش دیدنی و ضربه سر تماشایی، کار را تمام کرد.

 

 

بعد از این گل بازی کمی متعادل تر شد اما باز هم این رئالی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند و در نهایت در دقیقه 44 به گل سوم رسیدند. خطای مرکادو روی مودریچ، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد و خامس توانست برای بار دوم در این دیدار گلزنی کند. نیمه اول با همین سه گل به پایان رسید.

 

 


 

 

 

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که موراتا گل چهارم را به ثمر برساند اما نتوانست از ارسال مارسلو استفاده کند.

 

سویا خیلی زود به این حمله واکنش نشان داد اما ضربه کوره ا، راهی به چارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

 

بازی به همین شکل ادامه پیدا کرد و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی در نیمه دوم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی با همان سه گل نیمه اول به پایان رسید.

 

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی