خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ق.ظ

صعود مقتدرانه سیتی به دور چهارم FA Cup

منچسترسیتی با پیروزی 5-0 در خانه وستهام، به دور بعد رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کرد.




به گزارش "ورزش سه"، علی رغم بازی های فشرده لیگ برتر در روزهای ابتدایی ژانویه، پپ گواردیولا در این دیدار تیمش را با ترکیب اصلی راهی میدان کرد و در نهایت توانست به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد اما در دقایق ابتدایی موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد نکرد. در دقیقه 12، همکاری کلیشی و داوید سیلوا، می توانست اولین گل بازی را رقم بزند اما واکنش خوب آدریان، دروازه وستهام را بسته نگه داشت.

 

دو دقیقه بعد نوبت وستهام بود تا دروازه سیتی را تهدید کند و این بار هم ویلی کابایرو مانع از باز شدن قفل دروازه ها شد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های داشتند تا اینکه در دقیقه 33 سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای اوگبونا روی زابالتا، یک ضربه پنالتی نصیب سیتی کرد و یحیی توره با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه آدریان فرستاد.

 

 


 

 

بعد از این گل فشار حملات وستهام بیشتر شد اما این سیتی بود که در دقیقه 41 به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله سریع و ارسال دیدنی سانیا، شب بد مدافعان وستهام تکمیل شد و نوردویت به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

 

بازیکنان وستهام هنوز از شوک خوردن گل دوم خارج نشده بودند که سومین گل را هم دریافت کردند. این بار هم روی یک حرکت سریع و هماهنگ، خط دفاعی وستهام جا ماند و در نهایت داوید سیلوا، روی پاس استرلینگ، با آدریان تک به تک شد و با فریب او، به راحتی دروازه را باز کرد. به این ترتیب، نیمه اول با نتیجه 3-0 به پایان رسید.

 

 

 

 

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه آدریان یک موقعیت خوب را از استونز گرفت، در دقیقه 50، آگوئرو اختلاف را به 4 گل افزایش داد.

 

پاس رو به عقب استرلینگ برای یحیی توره، او را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما ضربه او را در بین راه آگوئرو منحرف کرد تا گل به نام این مهاجم آرژانتینی ثبت شود.

 

بیلیچ که همه چیز را از دست رفته می دید، با انجام دو تعویض همزمان، دیمیتری پایت و مارک نوبل را به زمین فرستاد و این به افزایش مالکیت توپ وستهام منجر شد اما بازیکنان این تیم در باز کردن دروازه توفیقی نداشتند.

 

در مقابل این سیتی بود که در دقیقه 84 توانست به گل پنجم برسد. روی یک ضربه کرنر بود که جان استونز با ضربه سری به موقع، کار را تمام کرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و سیتی با همین 5 گل به پیروزی رسید.

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی