خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

دیدار تیم های بارسلونا و لاس پالماس لحظاتی پیش با نتیجه 5-0 به سود بارسا خاتمه یافت تا آبی اناری ها به اولین برد لالیگایی خود در سال 2017 دست یابند.




 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از تساوی هفته گذشته در زمین ویارئال که باعث شد فاصله این تیم با رئال با وجود یک بازی بیشتر به 5 امتیاز افزایش یابد و با روحیه خوبی که از پیروزی بر بیلبائو در کوپا دل ری به دست آورده بود، برای کسب سه امتیاز بازی به مصاف لاس پالماس رده هشتمی آمد.

انریکه برای این بازی ترجیح داد تا اینیستا و نیمار را روی نیمکت بنشاند و از رافینیا و آردا از ابتدا استفاده کند.

 

 


 

 

بازی با حملات بارسلونا شروع شد و پس از چند موقعیت خوب، سرانجام دقیقه 14 قفل دروازه میهمان گشوده شد. فرار گومز از تله آفساید و پاس به عقب او را سوارز بی معطلی به تور درازه لاس پالماس چسباند تا بارسا خیلی زود 1-0 پیش بیفتد.

بارسلونا پس از این گل بازهم به حملات خود ادامه داد و در سه نوبت می توانست بر تعداد گل های خود بیفزاید اما ضربات رافینیا و مسی با اختلاف اندکی به بیرون رفتند و یک بار نیز کاشته مسی در دقیقه 46 با نوک انگشتان گلر لاس پالماس به کرنر رفت تا نیمه اول با همان یک گل به سود آبی اناری ها به اتمام برسد.

 

 

 

بارسا نیمه دوم را نیز طوفانی آغاز کرد و در 13 دقیقه به 3 گل دیگر نیز دست یافت.

ابتدا دقیقه 51 رافینیا از چپ یک ارسال کوتاه روی دروازه لاس پالماس انجام داد که با دفع ناقص دروازه بان همراه شد و مسی در ریباند کار را تمام کرد.

 

 

 

 

5 دقیقه بعد بازهم رافینیا از چپ با یک پاس عرضی، سوارز را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و ضربه فنی این بازیکن به گل سوم بارسا بدل شد.

دو دقیقه بعد از گل سوارز، بارسا به گل چهارم خود نیز دست یافت. گلر لاس پالماس ابتدا ضربه سوارز را در مصاف تک به تک برگشت داد اما آردا در ریباند یک گل دیگر برای بارسا به ثبت رساند.

 

بارسا دقیقه 82 به گل پنجم خود نیز دست یافت و گلزن کسی نبود جز الکس ویدال که پس از مدت ها در ترکیب ثابت قرار گرفته بود و توانست روی یک و دوی عالی با آلکاسر و با یک بغل پا اولین گل خود برای آبی اناری ها را به ثمر برساند.

همین نتیجه تا پایان کار باقی ماند و بارسا موقتا به رده دوم صعود کرد.

  • محمد حسینی

بارسلونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی