خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ق.ظ

پیروزی پرگل آرسنال در روز گل به خودی ها


آرسنال موفق شد با نتیجه ای مقتدرانه و با 4 گل از سد سوانسی گذر کند.




به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که بعد از وقفه ای کوتاه در لیگ برتر، مسابقات از سر گرفته شد و آرسنال برای جا نماندن از کورس قهرمانی، به 3 امتیاز دیدار برابر سوانسی نیاز داشت.

 

در دقایق ابتدایی، دو تیم مشغول به محک زدن یگدیگر بودند و اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد. در دقیق 10، اولین موقعیت جدی روی دروازه آرسنال ایجاد شد که ضربه یورنته با عکس العمل خوب پتر چک دفع شد.

 

دقایقی بعد، اشتباهات متوالی گابریل و شکوردان مصطفی باعث شد تا سیگوردسن در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما ضربه او نیز ره به جایی نبرد تا بازی با همان نتیجه بدون گل دنبال شود.

 

آرسنال در 30 دقیقه ابتدایی حتی یک شوت به سمت دروازه سوانسی نزد و بازی ضعیفی در خانه حریف به نمایش گذاشت. اما بر خلاف جریان بازی، این توپچی ها بودند که در دقیقه 38 به گل رسیدند.

 

 

 

 

مسوت اوزیل  ارسال دقیقی از سمت چپ داشت اما ضربه سر الکسیس سانچز به مدافعان سوانسی برخورد کرد. در ریباند توپ در مقابل ژیرو قرار گرفت و این مهاجم فرانسوی نیز با ضربه ای دقیق از درون شش قدم گل اول بازی را به ثمر رساند تا بازی با برتری یک گله آرسنال در نیمه اول به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، این سوانسی بود که برای جبران گل خورده حملاتی را طرح ریزی کرد که البته هیچ کدام منجر به ایجاد خطری جدی روی دروازه پتر چک نشد.

 

اما باز هم آرسنال موفق شد در دقیقه 54 به گل دوم برسد. اشتباهات متوالی مدافعان و فابیانسکی سنگربان سوانسی باعث شد تا ضربه ایوبی بعد از برخورد با کورک وارد دروازه شود و برتری توپچی ها به دو گل برسد.

 

 

 

 

در ادامه، دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در کمال تعجب، باز هم آرسنال در دقیقه 64 با یک گل به خودی دیگر دروازه سوانسی را باز کرد. روی ارسال اوزیل برای ایوبی، این بار کیل نوتون دروازه تیم خود را باز کرد تا برتری آرسنال به 3 گل برسد.

 

 

 

 

در ادامه و با به ثمر رساندن 3 گل، توپچی ها بر جریان بازی سوار بودند و مالکیت توپ و میدان را در دست داشتند. این برتری در نهایت به گل چهارم منتج شد. این بار روی همکاری رمسی و چمبرلین، الکسیس سانچز شیلیایی موفق شد گلزنی کند تا برتری توپچی ها 4 گله شود و وی نیز چهاردهمین گل خود را در لیگ برتر فصل جاری به ثمر برساند.

 


 

در دقایق باقیمانده، سوانسی برای جبران شکست پرگل تلاش زیادی کرد که به نتیجه نرسید. در اواخر بازی هم ژاکا موقعیت خوبی داشت که فابیانسکی مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال در برابر سوانسی با 4 گل به برتری برسد و تیره روزی های سوانسی ادامه پیدا کند.

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی