خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ق.ظ

شکست یوونتوس در خانه فیورنتینا

یوونتوس در دیداری از هفته بیستم سری A در خانه فیورنتینا با نتیجه 2-1 شکست خورد و فاصله اش با رم، تیم دوم جدول به یک امتیاز کاهش پیدا کرد.



به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان مکس آلگری ابتدا با دو گل از بنفش های عقب افتادند و تک گل گونسالو ایگواین هم نتوانست مانع از شکست آنها شود.

 

فیورنتینا بازی را بهتر آغاز کرد اما این یوونتوسی ها بودند که اولین موقعیت خطرناک بازی را در دقیقه 5 ایجاد کردند؛ هرچند تاتاروسانو با یک واکنش تماشایی، ضربه گونسالو ایگواین را دفع کرد.

 

بازیکنان میزبان خیلی زود به این حمله واکنش نشان دادند و وسینو می توانست دروازه یووه را باز کند اما این بار بوفون دروازه تیمش را نجات داد.

 

در ادامه بازی از سوی هر دو تیم هجومی دنبال شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 37، فیورنتینا به گل اول رسید. روی پاس عالی فدریکو برناردشی، نیکلا کالینیچ از تله آفساید فرار کرد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه بوفون فرستاد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول هم تیم میزبان نمایش بهتری داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 1-0 فیورنتینا به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم فیورنتینا بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که کالینیچ در دقیقه 50 گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما واکنش خوب بوفون مانع از گلزنی دوباره او شد.

 

ولی تنها 4 دقیقه بعد، فیورنتینا به گل دوم رسید. روی یک ارسال تماشایی، بادلی با ضربه ای نه چندان محکم، توپ را به گوشه دروازه یووه فرستاد.

 

یوونتوسی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 58، بار دیگر اختلاف را به یک گل کاهش دادند. ارسال خدیرا و دخالت استورارو، این موقعیت را در اختیار ایگواین قرار داد تا کار را تمام کند.

 

در ادامه یوونتوسی ها تلاش زیادی برای جبران عقب ماندگی شان انجام دادند؛ به ویژه در دقایق پایانی که حملات این تیم شدت گرفت اما موفق به باز کردن دروازه فیورنتینا برای بار دوم نشدند و بازی با برتری 2-1 بنفش ها به پایان رسید.

  • محمد حسینی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی