خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ق.ظ

سیتی 2 -2 تاتنهام؛ 1-3 تبدیل به 2-2 شد


اگرچه سیتی دو بار و روی اشتباهات لوریس به گل رسید، اما تاتنهام در نهایت بازی را به تساوی کشاند و با امتیاز اتحاد را ترک کرد.




 

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که سیتی برای بازگشت به کورس قهرمانی باید از سد تاتنهام رده دومی گذر می کرد. بازی با برتری من سیتی آغاز شد و آگوئرو در دقیقه 11 موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که از دست داد.

 

 


 

 

در دقیقه 19، داود سیلوا با شوت محکم دروازه لوریس را تهدید کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. 2 دقیقه بعد، این بار دی بروین بود که از پشت محوطه دروازه تاتنهام را مورد هجوم قرار داد اما ضربه او با کمترین اختلاف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 35، ارسال کلیچی با ضربه سر لروی سانه همراه بود که این توپ نیز ثمری نداشت. 3 دقیقه بعد، آگوئرو در موقعیت تقریبا تک به تک قرار گرفت اما شوت او با عکس العمل دیدنی لوریس همراه بود.

 

 

 

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول علیرغم برتری محسوس سیتی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

اما در شروع نیمه اول شاگردان گواردیولا در فاصله ای کوتاه دو بار دروازه لوریس را باز کردند. در دقیقه 48 و روی پاس دیدنی دی بروین، سانه تک به تک شد و اشتباه عجیب لوریس او را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا گل اول سیتی با اشتباه مسلم سنگربان فرانسوی تاتنهام به ثمر برسد.

 

 

 

 

 

اما اشتباهات لوریس پایانی نداشت و در دقیقه 52 و با ارسال استرلینگ و دفع عجیب لوریس، این بار دی بروین در مقابل دروازه خالی قرار گرفت تا گل دوم نیز در فاصله ای کوتاه به ثمر برسد.

 

 

 

 

اما این تاتنهام بود که خیلی سریع به جریان بازی بازگشت. روی ارسال کیل واکر، دله الی در موقعیت خوبی در دهانه دروازه قرار گرفت و با ضربه سر دروازه براوو را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

 

 

 

 

در ادامه سیتی روند توام با احتیاط را در پیش گرفت و تاتنهام نیز نتوانست شکل هجومی بازی خود را حفظ کند.

 

در دقیقه 76، استرلینگ با لوریس تک به تک شد و علیرغم خطای مدافعان سیتی ضربه خود به سمت دروازه تاتنهام شلیک کرد که به راحتی در اختیار لوریس قرار گرفت.

 

لحظاتی بعد تاتنهام گل دوم را به ثمر رساند. همکاری اریکسن و هری کین موقعیت خوبی را در برابر هونگ میون سون قرار دارد تا او نیز با ضربه ای دقیق گل تساوی را به ثمر برساند.

 

 

 

 

در دقیقه 82 و با ارسال دی بروین، گابریل ژسوس می توانست گل سوم سیتی را به ثمر برساند اما توپ با کمترین اختلاف از بالای دروازه لوریس به بیرون رفت. تلاش های دو تیم در نهایت به نتیجه ای نرسید و بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی