خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ق.ظ

سلتا 2-2 رئال؛ اولین جام از دست رفت

رئال مادرید با تساوی 2-2 در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل سلتاویگو، از دور این رقابت ها حذف شد.




 

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها که در دیدار رفت 2-1 مغلوب حریف شده بودند، در دیدار امشب به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکردند و از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها باز ماندند.

 

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکردند.

 

برتری کهکشانی ها ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 26، به گل برسند اما ضربه سر کریس رونالدو به تیر دروازه برخورد کرد. توپ برگشتی هم که به خود رونالدو رسیده بود، بار دیگر به تیر برخورد کرد و این موقعیت عالی از دست رفت.

 

در حالی که رئالی ها سخت به دنبال رسیدن به گل بودند، این سلتا بود که در دقیقه 44 به گل رسید.

 

 

روی یک حرکت هماهنگ از بازیکنان سلتا، توپ در مقابل دروازه به گیدتی رسید. ضربه این مهاجم سوئدی را کاسیا دفع کرد اما توپ برگشتی به دانیلو برخورد کرد و وارد دروازه شد تا رئال نیمه اول را با شکست 1-0 به رختکن برود.

 

نیمه دوم با حملات سلتا آغاز شد اما رئالی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، در دقیقه 62 به گل تساوی رسیدند.

 

روی یک ضربه آزاد بود که رونالدو با ضربه ای تماشایی دروازه سلتا را باز کرد و امید را به رئالی ها برگرداند.

 

 


 

 

بعد از این گل برای دقایقی حملات رئالی ها ادامه پیدا کرد اما پس از آن بازی متعادل شد و بازیکنان میزبان هم چند موقعیت خوب روی دروازه رئال ایجاد کردند و سرانجام در دقیقه 85 به گل دوم رسیدند.

 

بعد از چند پاس خوب پشت محوطه جریمه رئال، توپ به دنیل واس رسید و او هم با یک شوت تماشایی، دروازه را باز کرد تا کار رئال سخت تر از قبل شود.

 

اما این هم پایان کار نبود و رئال در دقیقه 90 بار دیگر کار را به تساوی کشید. روی ضربه کرنر کروس و دخالت بنزما، توپ به لوکاس واسکس رسید و او هم با یک ضربه به موقع، کار را تمام کرد.

 

اما این گل هم برای رئال کارساز نبود و در نهایت این تیم با شکست 4-3 در مجموع دو دیدار، از دور رقابت های کوپا دل ری حذف شد.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی