خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ

نوید ناصری به کاونتری سیتی می پیوندد

نوید ناصری، بازیکن 21 ساله و سابق بیرمنگام، در آستانه پیوستن به کاونتری سیتی و امضای قرارداد با این تیم قرار دارد.




 

به گزارش "ورزش سه"، نوید ناصری در گذشته برای بیرمنگام بازی می کرد و حالا علاقمند به پیوستن به تیم همسایه، کاونتری سیتی است. 


این بازیکن ایرانی 21 ساله 80 دقیقه برای تیم زیر 23 سال کاونتری سیتی در جریان دیدار برابر پالاس که به تساوی بدون گل منتج شد در کنار هافبک های میانی به میدان رفت.


ناصری به تازگی قرارداد یک ساله خود با بیرمینگام را تنها بعد از 6 ماه با رضایت طرفین فسخ کرد و این بازیکن متولد شهر منچستر برای کاونتری سیتی به میدان خواهد رفت.

 

 


 


این بازیکن جوان که قادر به بازی کردن در پست وینگر راست نیز می باشد به کاونتری تلگراف گفت: "اوایل بازی از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شده بودم اما در نهایت به بازی ادامه دادم البته هر دو تیم در دیداری بدون موقعیت گل، نمایش ضعیفی داشتند".

 

نوید ناصری متولد مرداد سال 1375 در شهر منچستر است و تا به حال به تیم ملی جوانان ایران زیر نظر دوستی مهر نیز دعوت شده و یک بار نیز سابقه حضور در این سطح را در کارنامه خود می بیند. این بازیکن که در آکادمی منچستر یونایتد پروش یافته است، می تواند در صورت ادامه روند درخشان خود در آینده توسط کی روش به تیم ملی نیز دعوت شود.

 

 

 

 

گفتنی است شهر کاونتری به جز داشتن تیمی قدیمی در فوتبال جزیره، شهری صنعتی نیز به شمار می آید و از این حیث برای مردم ایران نیز خاطره ساز و مهم بوده است.

 

خودروی پیکان که سالهای سال به کرات در خیابان های ایران خودنمایی کرد، زیر نظر کارخانه تالبوت واقع در شهر کاونتری تولید می شد .

  • محمد حسینی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی