خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ق.ظ

پیروزی شیرین یونایتد در خانه لسترسیتی

منچستر یونایتد موفق شد با 3 گل از سد لسترسیتی در خانه این تیم گذرکند.




 

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در شرایطی در خانه لسترسیتی به مصاف این تیم می رفت که برای حفظ امید خود برای کسب سهمیه باید با 3 امتیاز به خانه باز می گشت.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و جریان مسابقه با آرامش دنبال شد. در دقیقه 19 و با ارسال موسی، واردی می توانست روی دروازه دخیا خطرساز شود که این اتفاق رخ نداد.

 

 

 

 

دقایقی بعد راشفورد می توانست قفل بازی را بگشاید اما کسپر اشمایکل مانع آن شد اما طوفان یونایتد دراواخر نیمه اول باعث شد تا 2 بار دروازه لستر باز شود.

 

ابتدا و در دقیقه 42، اسمالینگ در میانه میدان با ضربه سر توپ را به هنریک میخیتاریان رساند و این ستاره ارمنی حرکت پا به توپ را آغاز کرد و بعد از گذشتن از سد مدافعان لستر با اشمایکل تک به تک شد و با ضربه ای دقیق گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

 

 

 

اما این پایان کار در نیمه اول نبود و زلاتان نیز موفق شد در دقیقه 44 گل دوم را به ثمر برساند. روی پاس دیدنی والنسیا به مرکز محوطه جریمه، زلاتان با شوت تک ضرب و زمینی برای دومین بار دروازه اشمایکل را گشود تا شیاطین سرخ نیمه اول را بر برتری 2 گله به پایان برسانند.

 

 


 

 

با شروع نیمه دوم، باز هم شاگردان مورینیو موفق شدند گلزنی کنند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه گل سوم را به ثمر رساندند.

 

ماتا از جناح راست صاحب توپ شد و میخیتاریان را در میانه محوطه صاحب توپ کرد. هافبک ارمنی نیز با پاس دیدنی باز هم ماتا را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او کار دشواری برای به ثمر رساندن گل سوم یونایتد نداشته باشد.

 

 

 

 

دقایقی بعد باز هم ماتا این موقعیت را داشت تا گل چهارم تیمش را به ثمر برساند اما سنگربان لستر این بار مانع گلزنی ماتا شد. در ادامه شاگردان رانیری تلاش زیادی برای کم کردن اختلاف داشتند اما در خلق موقعیت مهم روی دروازه دخیا ناکام بودند.

 

در اواخر بازی، جیمی واردی موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه یونایتد داشت که دخیا مانع باز شدن دروازه تیمش شد.  در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا یونایتد با 3 گل در خانه لستر پیروز شود.

  • محمد حسینی

منچستر یونایتد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی