خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ق.ظ

گواردیولا: برای اولین بار در دقیقه 90 پیروز شدیم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد دیدار تیمش در برابر سوانسی صحبت کرد.​​​​​​​



 

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در حالیکه تا لحظات پایانی در برابر سوانسی متوقف شده بودند، با گل دقیقه 92 گابریل موفق به شکست حریف شدند.

 

گواردیولا گفت: "برای اولین بار بود که در دقایق پایانی پیروز می شدیم. سوانسی در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه داد اما امروز بر خلاف بسیاری از بازی های امسال که در لحظات پایانی گل خوردیم، موفق شدیم در انتها گل پیروزی را به ثمر برسانیم".

 

 

 

 

گواردیولا در مورد دبل گابریل گفت: "زمانی که ما تصمیم به خرید بازیکنی می گیریم امیدواریم که تصمیم درستی اخذ کنیم. از درخشش گابریل بسیار خوشحالم زیرا بسیاری از تیم های بزرگ خواهان او بودند اما وی تصمیم گرفت به سیتی ملحق شود.

 

ما از او انتظار داریم که بهترین باشد زیرا در تیم ملی برزیل بازی می کند و بازی کردن در ترکیب ثابت برزیل کار آسانی نیست. او در مدت کوتاهی که در ترکیب ما حضور داشته نمایش خوبی از خود ارائه داده و گابریل به شدت تشنه گلزنی و درخشش در ترکیب سیتی است. همه از سطح بازی گابریل ژسوس شگفت زده شده اند".


  • محمد حسینی

منچستر سیتی

گواردیولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی