خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۳۲ ق.ظ

پانصدمین بازی راموس برای کهکشانی ها

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید با حضور در بازی امشب تیمش مقابل اوساسونا، تعداد بازی هایش برای کهکشانی ها را به عدد 500 رساند.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و سرخیو راموس نیز در ترکیب اصلی مادرید حضور داشت تا پانصدمین بازی خود با پیراهن سپید رئال را انجام دهد. او هرچند در این بازی که با پیروزی 1-3 رئال به اتمام رسید، گلی به ثمر رساند اما نقش مهمی در سازماندهی خط دفاعی رئال داشت.

 

 

 

 

 

 

راموس دوازدهمین بازیکن رئال است که به رکورد ۵۰۰ بازی می‌رسد. پیش از او رائول گونسالس، ایکر کاسیاس، سانچیس، سانتیانا، خنتو، فرناندو هیرو، کاماچو، پیری، میچل وگوتی به این رکورد رسیده بودند.

 

راموس در ۱۱ فصل حضورش در رئال مادرید توانست ۱۳ عنوان قهرمانی کسب کند و سومین مدافع گلزن تاریخ باشگاه شود. او با گل‌های تعیین‌کننده‌اش در لحظات آخر بازی وارث رناتو چزارینی شد. از ۶۶ گلی که به ثمر رساند ۴۳ گل با ضربه سر بود و در ۳۰ سالگی بهترین فصل خود از لحاظ گلزنی را به ثبت رساند (هشت گل).

تنها لکه سیاه دوران پرافتخار مدافع اسپانیایی در مادرید تعداد کارت‌ قرمز های اوست. راموس تاکنون در این مدت ۲۱ کارت قرمز دریافت کرده است. در ادامه به لحظات مهم راموس در رئال مادرید اشاره می‌شود.

 

 


 

 

مراسم معارفه‌اش در سانتیاگو برنابئو در کنار فلورنیتو پرز. او نخستین بازیکن اسپانیایی در زمان پرس بود.

 

 

 

 

اولین بازی‌اش برای رئال برابر سلتاویگو. او نیمه دوم به میدان آمد.

 

راموس جزو بازیکنانی است که کارت قرمز زیادی در لالیگا دریافت کرده است. نخستین اخراجش با پیراهن ماردید برابر اسپانیول اتفاق افتاد.

 

اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان برابر لیون بود.

 

نخستین گلش برای رئال مادرید در آتن با ضربه سر به ثمر رسید.

 

 

 

 

راموس اولین قهرمانی‌اش را با رئال در فصل ۰۷-۲۰۰۶ فتح کرد. این قهرمانی در لالیگا به دست آمد.

 

 

 

 

یکی از لحظات به یادماندنی مدافع اسپانیایی جشن شادی‌اش پس از شکست یک بر صفر بارسلونا در فینال کوپا دل ری بود. او در اتوبوس جام را بالای سرش گذاشت و به همراه جام جلوی اتوبوس بر زمین افتاد.

 

 

 

 

مهمترین گل او در دوران حضورش در رئال ماردید برابر اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۴ به ثمر رسید. راموس در دقیقه ۹۳ گل مساوی را در لیسبون به ثمر رساند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد. سپس رئال سه گل دیگر به ثمر رساند و پیروز بازی شد.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

راموس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی