خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۲۷ ق.ظ

بچه 19 ساله علیه ستاره‌های میلیاردی

پیش از شروع بازی اگر می پرسیدیم بهترین بازیکن دربی 84 چه کسی می شود شاید آخرین انتخاب به امید نورافکن می رسید ولی او یک تنه برابر ستاره های میلیاردی پرسپولیس ایستادگی کرد و شاید به یادماندنی ترین دربی دوران فوتبالش را پشت سر گذاشت.




به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن 19 ساله بعد از 2 سال حضور در تیم بزرگسالان استقلال امروز اولین دربی فوتبالش را پشت سرگذاشت، بازیکنی که در اوج جوانی در پست هافبک دفاعی استقلال قرار گرفت و با تصمیم منصوریان قرار بود جلوی ستاره های میلیاردی پرسپولیس را بگیرد، جلوی سروش رفیعی و محسن مسلمان، بازیکنانی که به گفته خیلی ها آماده ترین زوج هجومی لیگ هستند.


شروع بازی برای امید نورافکن خوب پیش نرفت، این بازیکن در دقیقه 4 بازی نتوانست سانتر دقیق محسن مسلمان را قطع کند تا سروش رفیعی در ابتدای بازی تیمش را پیش بیندازد. این اشتباه نورافکن نقطه عطف بازی برای او بود چرا که این بازیکن 19 ساله از این جای بازی به بعد حتی یک بار هم اشتباه نکرد.


 نورافکن در طول 90 دقیقه بازی حتی یک بار هم اجازه نفوذ به سروش رفیعی را نداد و با قطع کردن پاس های کوتاه پرسپولیسی ها بارها اجازه شکل گیری حمله را از پرسپولیسی ها گرفت.

 



اگر بپرسید مهمترین صحنه نورافکن در دربی امروز چه بود، باید جواب آن روی گل سوم استقلال جستجو کنید، جایی که امید ابراهیمی توپ قطع شده حمله پرسپولیسی ها را به امید نورافکن پاس داد و این بازیکن جوان با پاسی 40 متری کاوه رضایی را صاحب توپ کرد و زمینه ساز گل سوم استقلال شد.


فراموش نکنید قرارداد  امید نورافکن با استقلال تنها 150 میلیون تومان است، بازیکنی که به دلیل حضور بی اجازه در اردوی تیم جوانان از سوی علیرضا منصوریان نیم فصل نیمکت نشین شد و در بازگشت به ترکیب استقلال در نیم فصل دوم به ستاره بی بدیل تیمش تبدیل شد.


نورافکن حالا نه تنها به مهره ثابت استقلال تبدیل شده است، بلکه احتمالا رادارهای کارلوس کی روش را هم برای دعوت به این تیم ملی به کار انداخته است و بعید نیست جدیدترین بازیکن دعوت شده از استقلال به این تیم جوان 150 میلیونی آبی ها باشد.

  • محمد حسینی

استقلال

نورافکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی