خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۹ ق.ظ

رئال 3-1 ناپولی؛ مارادونا حریف زیزو نشد

رئال مادرید موفق شد در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی به پیروزی 3-1 دست پیدا کند. 




به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان زین الدین زیدان ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه توانسند با زدن سه گل، به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کنند.

 

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ناپولی ایجاد کردند اما واکنش های به موقع په په رینا، مانع از باز شدن دروازه ناپولی شد.

 

در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 8 و روی اشتباه کیلور ناواس، به گل رسید. روی پاس در عمق مارک همسیک، لورنزو اینسینیه صاحب موقعیت شد و در حالی که ناواس در موقعیت نامناسبی جایگیری کرده بود، ضربه تماشایی اینسنیه به گوشه دروازه رئال رفت.

 

 


 

 

بعد از این گل رئالی ها کاملا بر بازی مسلط شدند و حملات خطرناکی را روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه توانستند در دقیقه 18 به گل تساوی برسند.

 

روی سانتر تماشایی دنی کارواخال از سمت راست، این کریم بنزما بود که با یک ضربه سر تماشایی، دروازه ناپولی را باز کرد.

 

 

 

 

این گل باعث شد تا ضرباهنگ بازی برای دقایقی کند شود و بازیکنان ناپولی که از این نتیجه راضی بودند، سعی در در اختیار گرفتن بازی داشتند اما بعد از دقایقی، بار دیگر رئالی ها به تیم برتر میدان تبدیل شدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقایق پایانی نیمه اول می توانستند به گل برتری برسند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. این بار کریس رونالدو بود که با حرکت از سمت راست پایه گذار گل شد و پاس روی به عقب او را تونی کروس با یک بغل پای تماشایی، تبدیل به گل کرد.

 

 

 

 

بعد از این گل هم حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 54 این تیم به گل سوم رسید. روی یک دفع ناقص از مدافعان ناپولی بود که توپ پشت محوطه جریمه به کاسمیرو رسید و او هم با یک ضربه دیدنی، توپ را به گوشه دروازه رینا فرستاد.

 

 

 

 

 

ناپلی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، برای نزدیک به 10 دقیقه توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما تلاش آنها برای ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه رئال بی نتیجه بود.

 

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل های بعدی انجام دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-1 رئال به پایان رسید.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی