خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۴ ق.ظ

منچسترسیتی 5-3 موناکو

منچسترسیتی در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، با نتیجه 5-3 موناکو را از پیش رو بردارد.




به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار پرگل تیم فرانسوی دو بار از سیتی پیش افتاد اما در نهایت این سیتی بود که با دو گل برتری به پیروزی رسید.

 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و هر یک در تلاش بودند تا با در اختیار گرفتن بازی، فشار بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کنند. علی رغم تلاش دو تیم، دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در ادامه بازیکنان منچسترسیتی ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف، سرانجام در دقیقه 26 به گل رسید. روی همکاری داوید سیلوا و لروی سانه و ارسال پرقدرت هافبک آلمانی به دهانه دروازه، با ضربه استرلینگ به گل اول بازی تبدیل شد.

 

 


 

 

موناکو خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و بعد از چند حرکت خوب، در دقیقه 32 به گل تساوی رسید. روی ارسال تماشایی فابینیو بود که رادامل فالکائو با یک ضربه سر شیرجه ای توانست دروازه سیتی را باز کند.

 

 

 

 

برتری موناکو بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 40 تیم میهمان به گل دوم رسید. روی یک پاس عالی از فابینیو به پشت مدافعان سیتی، مایلیان امباپه با یک ضربه پرقدرت کار را تمام کرد.

 

 

در دقایق پایانی این نیمه بار دیگر بازیکنان سیتی به تیم برتر میدان تبدیل شدند اما نتوانستند به گل تساوی برسند و بازی با برتری 2-1 موناکو در این نیمه به پایان رسید.

 

نیمه دوم موناکو بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه فالکائو یک موقعیت بسیار خوب را در همان دقیقه اول از دست داد، این تیم در دقیقه 50 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای اوتامندی روی فالکائو یک ضربه پنالتی نصیب تیم میهمان کرد. خود این مهاجم کلمبیایی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما ضربه نه چندان خوب او را کابایرو با یک شیرجه به موقع در اختیار گرفت.

 

 

بعد از این اتفاق روند بازی تغییر کرد و سیتی بازی را در دست گرفت و در دقیقه 58 به گل تساوی رسید. روی پاس در عمق استرلینگ، آگوئرو صاحب موقعیت شد و ضربه محکم او از دست سوباشیچ، وارد دروازه شد.

 

اما این نتیجه هم چندان دوام نداشت و تنها دو دقیقه بعد فالکائو بار دیگر موناکو را پیش انداخت. این بار توماس لمار در نقش گلساز ظاهر شد و روی پاس او، فالکائو با یک ضربه چیپ تماشایی، حساب کار را 3-2 کرد.

 

 

 

 

بعد از این گل بار دیگر سیتی حملاتش را از سر گرفت و در دقیقه 70 بار دیگر کار را به تساوی کشید. روی ضربه کرنر داوید سیلوا، آگوئرو با یک ضربه والی تماشایی، حساب کار را 3-3 کرد.

 

حملات سیتی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 77، روی یک ضربه کرنر دیگر این بار پیش افتاد. ارسال سیلوا با ضربه سر یحیی توره روی تیر دوم به استونز رسید و او هم با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

 

حملات سیتی بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 82، به گل پنجم رسید. روی حرکت عالی داوید سیلوا و پاس نهایی سرخیو آگوئرو، لروی سانه در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

 

موناکو که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، بعد از این گل پیش کشید و چیزی نمانده بود که بار دیگر به گل برسد اما واکنش خوب کابایرو، دروازه سیتی را بسته نگه داشت.

 

تلاش موناکو برای جبران عقب ماندگی در دقایق باقی مانده بی نتیجه بود و بازی با برتری 5-3 سیتی به پایان رسید.

 

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی