خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ق.ظ

پیروزی پرگل اتلتیکو مادرید مقابل بایرلورکوزن

اتلتیکو مادرید در دیدار  رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه لورکوزن به پیروزی 4-2 رسید و گام بلندی به سوی صعود به مرحله بعد برداشت.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیگو سیمئونه در این دیدار نمایشی بسیار حساب شده داشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند و صعودشان به مرحله بعد را تا اندازه زیادی قطعی کنند.

 

در این دیدار ابتدا اتلتیکو با گل تماشایی سائول نیگز در دقیقه 17 پیش افتاد و 9 دقیقه بعد، روی یک ضدحمله سریع، آنتوان گریزمان برتری اتلتیکو را دوبرابر کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

 

 

 


 

 

لورکوزن در ابتدای نیمه با ضربه دقیقه کریم بالعربی یکی از گل های خورده را جبران کرد. چند دقیقه بعد اتلتیکو صاحب یک ضربه پنالتی شد و کوین گامیرو با یک ضربه پرقدرت، حساب کار را 3-1 کرد.

 

در دقیقه 68 دفع ناقص دروازه بان اتلتیکو، توپ با برخورد به پای ساویچ وارد دروازه شد و اختلاف به حداقل کاهش پیدا کرد اما اتلتیکو در دقیقه 86 با ضربه سر فرناندو تورس به گل چهارم رسید و با همین نتیجه 4-2 به پیروزی رسید.

  • محمد حسینی

اتلتیکو مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی