خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ق.ظ

والنسیا 2-1 رئال؛ هدیه آسمانی برای بارسا

والنسیا موفق شد با 2 گل دقایق ابتدایی با نتیجه 1-2 رئال مادرید را در مستایا شکست دهد تا بارسا برای ادامه فصل امیدوار باشد.




 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی در مستایا مهمان والنسیا بود که برای تثبیت صدرنشینی به سه امتیاز نیاز داشت. علیرغم موقعیت خوبی که کاسمیرو در دقیقه 2 از دست داد، والنسیا موفق شد در دقیقه 4 و با ضربه فوق العاده سیمونه زازا به گل برسد.

 

ارسال مونیر الحدادی با استپ و برگشت زیبای زازا همراه بود و این مهاجم ایتالیایی با یک ضربه دیدنی به گوشه دروازه ناواس، خفاش ها را با یک گل از حریف پیش انداخت.

 

 


 

 

 

اما حملات والنسیا ادامه داشت و این تیم در دقیقه 9 به گل دوم رسید. روی پاس کارلوس آلمیدا، اورلانا با ناواس تک به تک شد و با ضربه دقیق، گل دوم را به ثمر رساند.

 

 

 

 

 

بعد از دریافت 2 گل، کهکشانی ها تلاش زیاد برای جبران کردند. در دقیقه 12، شوت محکم رونالدو از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 22 نیز ضربه محکم بنزما از پشت محوطه با واکنش دیدنی دیگو آلوس همراه بود تا برتری والنسیا حفظ شود.

 

در دقیقه 30، پارخو با نواختن ضربه آزادی دیدنی می توانست اختلاف را سه برابر کند اما کیلور ناواس با واکنشی زیبا مانع او شد.

 

تلاش های رئال اما بالاخره در دقیقه 43 جواب داد و با ارسال مارسلو از جناح چپ، رونالدو با پروازی دیدنی دروازه والنسیا را گشود تا اختلاف به حداقل برسد.

 

 

 

 

 

یک دقیقه بعد رونالدو می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما شوت محکم او بعد ز برخورد به مانگالا با کمترین اختلاف به بیرون رفت تا نیمه اول در نهایت با برتری 1-2 والنسیا به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید برای جبران اختلاف به میدان آمد و در همان ابتدا می توانست با ضربه تونی کروس به گل برسد که مدافعان والنسیا مانع شدند.

 

دقایقی بعد باز هم کروس شانس خود را امتحان کرد اما این بار دیگو آلوس کار دشواری برای مهار توپ نداشت. در دقیقه 61، پارخو روی دروازه ناواس خطر ساز شد اما سنگربان کاستاریکایی مانع به ثمر رسیدن گل سوم شد.

 

 

 

 

بازی بسیار زیبا دنبال می شد و هر دو تیم موقعیت های فراوانی روی دروازه هم ایجاد می کردند. در دقیقه 66، زازا با جا گذاشتن راموس با دروازه رئال تک به تک شد اما خروج ناواس مانع دبل مهاجم ایتالیایی شد.

 

در ادامه و با ورود گرت بیل، کهکشانی ها حملات زیادی را از جناحین ترتیب دادند اما در زدن ضربات نهایی بی دقت بودند. دفاع منسجم والنسیا نیز با رهبری مانگالا ضربات سر را زده و اجازه استفاده از ارسال ها را به مهاجمان رئال نمی دادند.

 

 

 

 

در دقیقه 87، رئال روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد اما ضربات سر بنزما و رونالدو در مقابل شلوغی دروازه ره به جایی نبرد. یک دقیقه بعد و با ارسال آکروباتیک راموس، رونالدو صاحب موقعیت بسیار خوبی شد اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در لحظات پایانی رونالدو یک موقعیت خوب دیگر را از دست داد تا والنسیا در نهایت با همان نتیجه 1-2 پیروز شود.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی