خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ق.ظ

پیروزی شیرین یوونتوس در خانه پورتو

یوونتوس با پیروزی 2-0 در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه پورتو، گام بلندی برای صعود به مرحله بعد برداشت.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یووه ایجاد کنند.

 

در ادامه یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 14 به گل برسند اما ضربه ایگواین راهی به چهارچوب دروازه پورتو پیدا نکرد.

 

برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد و حملات این تیم، در دقیقه 27 به اخراج یکی از بازیکنان پورتو منجر شد. نیکلائو تلس که در دقیقه 25 اولین کارت زردش را دریافت کرده بود، در کمتر از دو دقیقه، به دلیل خطا روی لیششتاینر، کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد.

 


 

 

یوونتوسی ها از این برتری نفری استفاده کردند و بر شدت حملات شان افزودند؛ به طوری که  در دقایق پایانی چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما هیچ یک موقعیت این تیم تبدیل به گل نشد. از جمله ضربه تماشایی دیبالا که در آخرین ثانیه های این نیمه به تیر دروازه برخورد کرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم با ادامه حملات یوونتوس آغاز شد و دیبالا خیلی زود دروازه پورتو را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت.

 

برتری یوونتوسی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند موقعیت بسیار خوب را از دست دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 72 به گل رسیدند. پاس دیبالا روی اشتباه مدافع پورتو به مارکو پیاکا رسید و او هم با یک ضربه دیدنی، کار را تمام کرد.

 

 

 

 

تیم میزبان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 74 گل دوم را دریافت کرد. روی ارسال الکس ساندرو، این دنی آلوس بود که توپ را به زیبایی کنترل کرد و با ضربه ای دیدنی، حساب کار را 2-0 کرد.

 

حتی بعد از این گل هم یوونتوس تیم برتر میدان بود و در دقایق پایانی برای زدن گل های بعدی تلاش کرد اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان دو گل به پایان رسید.

  • محمد حسینی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی