خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ق.ظ

چلسی 3 - 1 سوانسی؛ برد اسپانیایی آبی ها

چلسی موفق شد با نتیجه 1-3 و با درخشش ستارگان اسپانیایی خود در خانه سوانسی را مغلوب کرده و صدرنشینی خود را تثبیت کند.




 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی برای تثبیت صدرنشینی خود در لیگ برتر باید در خانه از سد سوانسی می گذشت. بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 2 می توانست توسط پدرو به گل برسد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 14 و روی همکاری دیدنی بازیکنان چلسی، فابرگاس درون محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او در آخرین لحظه به بازیکنان سوانسی برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

 

 


 

 

اما حملات میزبان بالاخره به نتیجه رسید و چلسی موفق شد در دقیقه 19 توسط فابرگاس به گل برسد. همکاری زیبای بازیکنان با پای عرضی و دقیق پدرو به درون محوطه همراه بود تا فابرگاس با ضربه ای زمینی و دقیق گل اول بازی را به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

در دقیقه 26 دیگو کاستا در آستانه باز کردن دروازه سوانسی بود اما ضربه او با عکس العمل فوق العاده سنگربان سوانسی همراه بود. دقایقی بعد و با ارسال زیبای موسس، فابرگاس یک بار دیگر درون محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه چکشی او با واکنش زیبای فابیانسکی همراه بود.

 

در ادامه، پدرو موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما نفوذ او به محوطه و ضربه او در نهایت در آخرین لحظه به مدافع سوانسی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

 

اما بعد از موقعیت سوزی های بازیکنان چلسی، سوانسی روی اولین موقعیت خطرناک خود به گل رسید. در ثانیه های پایانی نیمه اول و با ارسال سیگوردسون به درون محوطه، یورنته صاحب موقعیت شد و با یک ضربه سر فوق العاده باعث شد تا دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن بروند.

 

 

 

 

 

 

با شروع نیمه دوم، چلسی باز هم آهنگی هجومی به خود گرفت و می توانست در همان ابتدا به گل برسد اما ضربه دیدنی هازارد با واکنش بسیار خوب فابیانسکی همراه بود.

 

در دقیقه51، پاس رو به بیرون هازارد در پشت محوطه به فابرگاس رسید اما ضربه محکم این بازیکن به تیرک افقی برخورد کرد تا آه از نهاد کونته و هواداران چلسی بلند شود. در ادامه، چلسی علیرغم تسلط کامل بر جریان بازی قادر به خلق موقعیت خطرناک روی دروازه سوانسی نبود.

 

اما برتری چلسی بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 71 به گل رسید.  روی پاس فابرگاس، پدرو در پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دیدنی و البته اشتباه فاحش فابیانسکی، گل دوم میزبان را به ثمر رساند.

 

 

 

دقایقی بعد، سیگوردسون می توانست روی اشتباه کورتوا گل تساوی را به ثمر برساند اما این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 83 نیز کانته در پشت محوطه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او به سمت آسمان رفت.

 

اما چلسی موفق شد در دقیقه 84 گل سوم را نیز به ثمر برساند. نفوذ هازارد به درون محوطه با پاس به بیرون او همراه بود تا کاستا با ضربه ای محکم گل سوم را وارد دروازه فابیانسکی کند.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی با پیروزی، همچنان صدرنشینی خود را ادامه بخشد.

  • محمد حسینی

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی