خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ

زلاتان: من یک شیر هستم!

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم منچستریونایتد که هیچگاه با تعریف از خود مشکلی ندارد، خودش را به یک شیر تشبیه کرد.




به گزاررش "ورزش سه"، اسطوره، پادشاه، خدا، اینیانا جونز و ... تنها بخشی از القابی هستند که زلاتان در مورد خودش در مصاحبه با رسانه ها به کار برده است. او که دو گل برای قهرمانی یونایتد در جام اتحادیه به ثمر رساند خودش را با عنوان شیر توصیف کرد.

 


 

 

او گفت:" من یک پکیج هستم و باید یک پکیج به تیم اضافه کنم. تجربه ام را از دیگر باشگاه‌هایی که در آنها بوده ام به تیم اضافه می‌کنم و شخصیتم را با خود به تیم می‌آورم. من مثل یک شیر هستم. شیری که شیر به دنیا آمده است. یعنی من شیر هستم! حس می‌کنم در فرم خوبی قرار دارم. سخت تمرین می‌کنم. کسانی که من را از رختکن می‌شناسند، می‌دانند که من سخت تلاش می‌کنم. هر فصلی که می‌آید اهداف خاص خودم را دارم و این هدف این است که سخت تلاش کنم و باید موقع تمرین سختی بکشم. من متعلق به قدیم هستم که سخت تلاش می‌کردند و همه چیز را با سخت کوشی به دست می‌آوردند نه مثل این روزها که هر چه می‌خواهی به راحتی به دست می‌آوری."

  • محمد حسینی

زلاتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی