خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ق.ظ

لستر٣-1 لیورپول؛ درخشش گروه خائنین!

لسترسیتی در اولین دیدار بعد از اخراج کلودیو رانیری موفق شد با نتیجه 3-1 لیورپول را شکست بدهد. 




به گزارش "ورزش سه"، روباه ها در این دیدار نمایشی کاملا متفاوت با دیدارهای قبلی ارائه دادند و در نهایت توانستند مقابل شاگردان یورگن کلوپ به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد اما موقعیت های بیشتری روی دروازه ها ایجاد شد و هر دو تیم فرصت های برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

تا اینکه در دقیقه 28 لسترسیتی توسط جیمی واردی به گل رسید. روی یک ضدحمله بود که پاس در عمق عالی از آبرایتون به واردی رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

 


 

 

بعد از این گل هم برتری تیم میزبان ادامه داشت و در حالی که بازیکنان لیورپول هنوز از شوک خارج نشده بودند، لسترسیتی در دقیقه 39 به گل دوم رسید.

 

روی دفع ناقص مدافعان لیورپول، توپ در پشت محوطه جریمه به دنیل درینک واتر رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، توپ را به گوشه دروازه مینیوله فرستاد.

 

 

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

 

لیورپولی ها نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 54 به گل برسند اما واکنش عالی اشمایکل روی ضربه کوتینیو، دروازه لستر را بسته نگه داشت.

 

در حالی که قرمزها سخت به رسیدن به دروازه لستر بودند، این تیم میزبان بود که در دقیقه 60 به گل سوم رسید. این بار روی یک ارسال عالی از کریستین فوکس بود که وارد با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

 

 

 

لیورپولی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بر شدت حملات شان افزودند و بعد از اینکه یک موقعیت بسیار خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 69 یکی از گل های خورده را جبران کردند.

 

روی یک همکاری در پشت محوطه جریمه لسترسیتی، پاس امره جان به کوتینیو رسید و او هم با یک ضربه بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

بعد از اینکه حملات لیورپول ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم تلاش زیادی برای زدن گل های بعدی انجام دادند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و بازی با برتری 3-1 لستر به پایان رسید.

  • محمد حسینی

لستر سیتی

لیورپول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی