خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ق.ظ

مهمانان ویژه برای جهانبخش و رفقا

بازیکنان آلکمار با وجود این که در هفته های گذشته نتایج خوبی در آردیویسه کسب نکردند اما فینالیست حذفی آلمان دیروز مهمانان ویژه ای در اردوی خود داشت.


به گزارش "ورزش سه"، آلکمار با ستاره ایرانی خود نتایج چندان جالبی در هفته های گذشته لیگ هلند کسب نکرده تا جایی که بهترین فرصت برای رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول را از دست داده است اما با این حال محبوبیت این تیم که با رسیدن به فینال جام حذفی به نوعی تمام ناکامی هایش را جبران کرد هر روز بیشتر می شود به خصوص محبوبیت ستاره های جوانش از جمله علیرضا جهانبخش.


تمرین صبح دیروز آلکمار در حالی به پایان رسید که بازیکنان بر سر میز ناهار با مهمانان ویژه ای روبرو شده و یکی دو ساعتی را با آنها سپری کردند از جمله جهانبخش که محبوبیت خاصی نزد نسل جوان طرفداران AZ به دست آورده است. نزدیک به 47 نفر از طرفداران باشگاه به قید قرعه برای بازبینی از امکانات و نحوه تمرین تیم آلکمار دیروز مهمان باشگاه بودند که به همین بهانه ناهار را نیز در کنار اعضای تیم صرف کردند.


اتفاقی که باعث شد تا جهانبخش و رفقایش در آلکمار به سئوالات مهمانان پاسخ داده و در پایان نیز با امضای توپ های یادگاری دقایق خاطره انگیزی برای طرفداران شان رقم بزنند. سایت باشگاه هلندی با انتشار گزارشی از این مراسم تصاویر جهانبخش با طرفداران را روی خروجی اصلی خود قرارداد تا میزان محبوبیت او را به رخ بکشد.

 

 

 


  • محمد حسینی

جهانبخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی