خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ق.ظ

پیروزی شیرین چلسی در خانه وستهام

چلسی در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام به پیروزی 2-1 رسید و فاصله اش با تیم دوم جدول را بار دیگر به 10 امتیاز افزایش داد.​​​​​​​




به گزارش "ورزش سه"، آبی ها در ادامه روند نتایج خوب شان در رقابت های این فصل لیگ برتر، امشب با ارائه یک بازی حساب شده، توانستند وستهام را با گل های ادن هازارد و دیگو کاستا شکست بدهند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در ادامه چلسی تا اندازه ای بازی را در دست گرفت اما این برتری چندان ادامه پیدا نکرد؛ با این وجود، آبی ها در دقیقه 25، روی یک ضدحمله به گل رسیدند.

 

روی یک ضدحمله سریع از زمین خودی بود که پاس پدرو رودریگس، هازارد را در موقعیت گلزنی قرار داد و در نهایت ضربه دقیق این ستاره بلژیکی، چلسی را 1-0 پیش انداخت.

 

 


 

 

بعد از این گل تیم میزبان حملاتش را از سر گرفت اما باز هم این چلسی بود که در دقیقه 30 می توانست به گل برسد اما آلونسو نتوانست از پاس دیگو کاستا استفاده کند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول شدت حملات وستهام افزایش پیدا کرد و بازیکنان این تیم دو موقعیت بسیار خوب برای زدن گل داشتند اما نتوانستند از هیچ یکی از آنها استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در مقابل دروازه به دیگو کاستا رسید و او هم به راحتی، کار را تمام کرد.

 

 

 

 

دو دقیقه بعد چلسی می توانست به گل سوم برسد اما باز هم مارکوس آلونسو نتوانست دروازه وستهام را باز کند.

 

در ادامه تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات زیادی روی دروازه چلسی ترتیب داد اما دفاع فشرده آبی ها مانع از رسیدن آنها به گل می شد.

 

تا اینکه در وقت های اضافه بازی، روی پاس آندره آیو، این مانوئل لانزینی بود که با یک ضربه محکم، توپ را به گوشه دروازه کورتوا فرستاد.

 

اما در ثانیه های باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 2-1 چلسی به پایان رسید.

  • محمد حسینی

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی