خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ق.ظ

ناپولی 1-3 رئال؛ پرواز با بال های راموس

رئال مادرید با پیروزی 3-1 مقابل ناپولی و برتری 6-2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

 




به گزارش ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان مانند دیدار رفت گل اول را دریافت کردند اما در ادامه با زدن سه گل، توانستند به یک پیروزی شیرین برسند و مقتدرانه راهی مرحله بعد شوند. 

 

بازی با برتری ناپولی آغاز شد و در دقیقه 4 اولین موقعیت خطرناک شان را روی دروازه رئال ایجاد کردند اما واکنش خوب کیلور ناواس، دروازه رئال را نجات داد.

 

برتری ناپولی ادامه داشت و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر روی دروازه رئال ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

 

در مقابل رئالی ها هم یکی دوبار توسط گرت بیل، موقعیت های نه چندان خطرناکی روی دروازه حریف به وجود آوردند اما در نهایت این ناپولی بود که در دقیقه 24 به گل رسید.

 

روی یک حمله سریع، پاس مارک همسیک در محوطه جریمه رئال به دریس مرتنس رسید و او هم با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه ناواس فرستاد.

 

 

 


 

هواداران ناپولی که صعود امیدوارتر شده بودند، بعد از گل مرتنس جو خاصی در ورزشگاه ایجاد کردند و این مسئله باعث شد تا حملات این تیم ادامه پیدا کند اما موقعیت خطرناک دیگری روی دروازه رئال ایجاد نشد. در دقایق پایانی، رئالی ها یکی دو بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با برتری 1-0 رئال به پایان رسید.

 

نیمه دوم را رئال عالی آغاز کرد و در فاصله 6 دقیقه، دو بار روی دو ضربه کرنر به گل رسید. ابتدا در دقیقه 51، روی ارسال تونی کروس از سمت راست دروازه ناپولی، سرخیو راموس با یک ضربه سر دیدنی، کار را تمام کرد.

 

 

 

 

شش دقیقه بعد از این سناریو از سمت مقابل تکرار شد و این بار هم ضربه سر راموس، روی ارسال کروس، دروازه ناپولی را باز کرد.

 

 

 

 

 

 

ناپلی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل فشار زیادی روی دروازه رئال وارد کردند اما هماهنگی خوب مدافعان و دروازه بان رئال، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد. حتی تعویض های مائوریسیو ساری هم نتوانست شرایط را برای ناپولی تغییر بدهد.

 

در مقابل، در دقایق پایانی رئالی ها چند حمله خطرناک روی دروازه حریف داشتند و سرانجام در دقیقه 90+1 به گل سوم رسیدند. بعد از اینکه رینا ضربه رونالدو را به طور ناقص دفع کرد، موراتا از راه رسید و با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد تا رئال با تکرار پیروزی دیدار رفت، راهی مرحله بعد شود.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۱)

  • فروشگاه دایناسور
  • عالییییییییییییییییییییی بود بازم کاپیتان گل کاشت .. جام امسال مال قوی های سپیده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی