خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ق.ظ

یوونتوس 1-0 پورتو

یوونتوس با پیروزی 1-0 در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پورتو و برتری 3-0 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد این رقابت ها شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که در دیدار رفت در خانه پورتو با دو گل به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم کاملا برتر از حریف نشان دادند و در نهایت توانستند با یک پیروزی دیگر، صعودشان به مرحله هشتم نهایی را جشن بگیرند.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و پائولو دیبالا می توانست در همان دقیقه 3 بیانکونری را پیش بیندازد اما ضربه ستاره آرژانتینی از بالای دروازه پورتو به بیرون رفت.

 

برتری یوونتوسی ها ادامه داشت اما موقعیت خطرناکی روی دروازه پورتو ایجاد نمی شد.

 

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد و تیم میهمان هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه یووه ایجاد کرد اما پس از آن باز هم این شاگردان آلگری بودند که بر توپ و میدان تسلط پیدا کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 24 به گل برسند اما ضربه سر مانژوکیچ نتوانست کاسیاس را مغلوب کند.

 

برتری یوونتوسی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 40 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک ضربه کرنر بود که دفع ناقص کاسیاس روی ضربه سر مانژوکیچ، ایگواین را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او را ماکسیمیلیانو پریرا با دست دفع کرد تا داور یک ضربه پنالتی برای یوونتوس اعلام کند و بازیکن پورتو را هم اخراج کند.

 


 

 

 

دیبالا پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه کاسیاس فرستاد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان تک گل به پایان رسید.

 

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خطرناکی روی دروازه هم به وجود آوردند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

 

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، یوونتوسی ها بار دیگر به تیم برتر میدان تبدیل شدند و می توانستند در دقیقه 60 به گل دوم برسند اما ضربه والی تماشایی پیاکا، راهی به چهارچوب دروازه پورتو پیدا نکرد.

 

برتری یوونتوس ادامه داشت و در مقابل بازیکنان پورتو روی ضدحملات به دنبال جبران نتیجه بودند اما در نهایت گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با برتری 1-0 یووه به پایان رسید.

 

  • محمد حسینی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی