خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۳۳ ق.ظ

شکست آرژانتینِ بدون مسی مقابل بولیوی

آرژانتین در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، در خانه بولیوی با نتیجه 2-0 شکست خورد تا امیدهایش برای صعود به جام جهانی به خطر بیفتد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که لیونل مسی به دلیل محرومیت نتوانست تیمش را دنبال کند،شاگردان ادگاردو بائوسا با ارائه یک نمایش ضعیف، در هر نیمه یک گل از بولیوی دریافت کردند و در نهایت یک شکست دیگر را در لا پاز متحمل شدند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 15، روی اشتباه مدافعان آرژانتین، بولیوی می توانست به گل برسد اما حضور به موقع موساچیو، دروازه آلبی سلسته را بسته نگه داشت.

 

بازی متعادل از سوی دو تیم دنبال شد و یکی دو موقعیت خوب دیگر روی دروازه ها ایجاد شد تا اینکه در دقیقه 31، بولیوی به گل رسید. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه آرژانتین بود که ضربه سر کارلوس آرسه، حساب کار را 1-0 کرد.

 

 


 

 

بعد از این گل برای دقایقی آرژانتینی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجا کنند. در دقایق باقی مانده نیمه اول از ضرباهنگ بازی کاسته شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را بولیوی بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 52 بود که روی اشتباه مدافع راست آرژانتینی بود که خورخه فلورس صاحب موقعیت شد و ارسال عالی او به محوطه جریمه را مارسلو مارتینس با ضربه ای غیرقابل مهار، به طاق دروازه آرژانتین کوبید.

 

بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، آرژانتینی ها فشار بیشتری روی دروازه میزبان وارد می کردند و چند بار هم تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بولیوی با نتیجه 2-0 موفق شد آرژانتینی را از پیش رو بردارد.

  • محمد حسینی

آراژانتین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی