خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ق.ظ

پاس تماشایی جهانبخش مقابل تیم دوم هلند

آلکمار با پاس گل تماشایی علیرضا جهانبخش یک گل به آژاکس زد اما در پایان تیم‌اش با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ اردیویسه هلند چهارشنبه شب ادامه پیدا کرد و در یکی از مهم‌ترین آنها آژاکس رده دومی از ساعت 23:15 در ورزشگاه آمستردام آره‌نا پذیرای آلکماری بود که علیرضا جهانبخش را برخلاف دیدار گذشته‌شان مقابل خرونینگن، در ترکیب داشت.


نیمه اول این بازی با تک گل برتراند ترائوره در دقیقه 16 به سود آژاکس به پایان رسید اما در دقیقه 55 علیرضا جهانبخش از سمت راست میانه زمین توپ را با پاس بلند تماشایی به پشت مدافعان آژاکس فرستاد تا ووت ورگوست با ضربه سر از بالای سر اونانا، دروازه‌بان حریف توپ را وارد دروازه کند.


داوینسون سانچز، اسچونه(پنالتی) و امین یونس در دقایق 72، 82 و 88 سه گل برای آژاکس زدند تا تیم جهانبخش با نتیجه 4 بر یک بازنده شود.


بازی رفت آلکمار و آژاکس با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافته بود که جهانبخش روی گل دوم تیم‌اش، همانند امشب به ووت وگورست پاس داد.


کریم انصاری‌فرد دیگر لژیونر تیم ملی ایران نیز که در المپیاکوس عضویت دارد، در مسابقه امشب تیم‌اش برابر کرکرا پاس گل دوم‌شان را داده بود.


آژاکس با این پیروزی 69 امتیازی شد و در رده دوم لیگ اردیویسه باقی ماند و جایگاه ششمی یاران جهانبخش هم تغیر پیدا نکرد اما ممکن است با برد توئنته، آلکمار یک رتبه سقوط کند.

  • محمد حسینی

جهانبخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی