خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

بورنموث 1-3 چلسی: آبی های توقف ناپذیر

چلسی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 بورنموث را شکست بدهد و برتری 7 امتیازی اش در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کند.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار آدام اسمیت (گل به خودی-17)، ادن هازارد (20) و مارکوس آلونسو (68) برای چلسی گلزنی کردند و تک گل جاشوا کینگ در دقیقه 42 هم مانع از شکست شاگردان ادی هاو نشد.

 

بورنموث بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه ابتدایی بازی به گل برسد اما هوشیاری تیبو کورتوا، مانع از باز شدن دروازه چلسی شد.

 

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان چلسی هم خیلی زود توانستند خودشان را پیدا کنند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد.

 

در حالی که همچنان بورنموث تا اندازه ای تیم برتر میدان بود، چلسی در دقیقه 17 با یک گل به خودی پیش افتاد.

 

حرکت خوب ویکتور موزس و ارسال او به محوطه جریمه با ضربه دیگو کاستا همراه شد و توپ بعد از برخورد به آدام اسمیت منحرف شد و در گوشه دروازه بورنموث جای گرفت.

 

 


 

 

تیم میزبان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 20 گل دوم را هم دریافت کرد. روی پاس عالی انگولو کانته به پشت مدافعان بورنموث، هازارد با دروازه بان حریف تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، توپ را به وارد دروازه کرد.

 

بعد از این گل تیم میزبان بار دیگر بر بازی مسلط شد و یکی دو بار تا آستانه باز کردن دروازه چلسی پیش رفت اما ضربات بازیکنان این تیم در چهارچوب نبود.

 

در حالی که بازی در دقایق پایانی نیمه اول متعادل شده بود، جاشوا کینگ در دقیقه 41 اختلاف را به یک گل کاهش داد.  کینگ که روی پاس آفوبه صاحب توپ شده بود، بعد از یک نفوذ خوب و با ضربه ای که با برخورد به داوید لوئیز منحرف شد، حساب کار را 2-1 کرد. در دقایق پایان نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری آبی ها به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم بورنموث بهتر آغاز کرد اما در ادامه بازیکنان چلسی موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند و سرانجام در دقیقه 68 به گل دوم رسیدند.

 

روی یک ضربه آزاد بود که ضربه تماشایی مارکوس آلونسو با عبور از بالای دیوار دفاعی حریف، به گوشه بالایی دروازه رفت.

 

 

 

 

چهار دقیقه بعد آلونسو می توانست گل دومش در این دیدار را به ثمر برساند اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

برتری چلسی در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-1 شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید.

  • محمد حسینی

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی