خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۳۷ ق.ظ

قوچان‌نژاد یک قدم تا آقای گلی هلند

مهاجم ایرانی هیرنفین هجدهمین گل فصل خود را در شب باخت تیم‌اش برابر آژاکس به ثمر رساند تا به رده دوم برترین گلزنان لیگ هلند صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، هیرنفین با بهره‌مندی از رضا قوچان‌نژاد در آخرین مسابقه هفته سی و یکم لیگ اردویسه هلند از ساعت 19:15 در استادیوم آمستردام آره‌نا مهمان آژاکسی بود که در بازی رفت یک بر صفر از این تیم شکست خورد.


بعد از دو حمله جدی آژاکس در ابتدای مسابقه، سام لارسن، مهاجم هیرنفین با توپ‌ربایی از زمین خودی و جای گذاشتن دو مدافع، با یک پاس زمینی در عرض قوچان‌نژاد را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد تا این ملی پوش ایرانی با ضربه پای راست در خلاف جهت اونانا، توپ را به سمت چپ دروازه بزند و در دقیقه 9 هیرنفین را پیش بیاندازد.

 



در ادامه بازی هیرنفین کار سختی داشت و با دریافت 5 گل، شکست سنگینی بعد از برد اخیرش به دست آورد.


قوچان‌نژاد در مسابقه اخیرشان مقابل ویتسه گلی نزده بود اما قبل از آن برابر هراکلس و اسپارتا روتردام گلزنی داشت تا با درخشش امشب مقابل آژاکس تعداد گل‌های خود را به عدد 18 برساند و با اختلاف یک عددی نسبت به نیکولای یورگنسن، مهاجم فاینورد در رده دوم گلزنان لیگ اردیویسه هلند قرار گیرد.


یاران گوچی با این باخت 40 امتیاز و در رده هشتم لیگ اردیویسه ماندند و آژاکس در فاصله یک امتیازی فاینورد، جایگاه دوم خود را حفظ کرد.

 

  • محمد حسینی

قوچان نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی