خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۶ ق.ظ

پیروزی دشوار آرسنال در خانه میدلزبورو

آرسنال در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 2-1 میدلزبورو را شکست بدهد و امیدهایش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را حفظ کند.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در خانه میدلزبورو برگزار شد، ابتدا توپچی ها با گل دقیقه 42 الکسیس سانچس پیش افتادند. آلوارو نگردو در ابتدای نیمه دوم کار را به تساوی کشاند اما مسوت اوزیل در دقیقه 71 برای بار دوم دروازه میزبان را باز کرد تا توپچی ها به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در ادامه تیم میزبان برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفت اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کند.

 

پس از آن نوبت آرسنالی ها بود که بر بازی مسلط شوند اما هوشیاری خط دفاعی میدلزبورو، موقعیت خاصی در اختیار  توپچی ها قرار نداد.

 

بازی متعادل دنبال می شد تا اینکه در دقیقه 42 آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شد. الکسیس سانچس پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به زیبایی به گوشه دروازه میزبان فرستاد.

 

 

 

 

در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری 1-0 آرسنال به پایان رسید.

 

نیمه دوم را میدلزبورو هجومی آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که به گل تساوی رسید. روی حرکت خوب استیوارت داونینگ و ارسال او از سمت راست، آلوارو نگردو در بین مدافعان آرسنال ضربه نهایی را زد و کار را به تساوی کشید.

 

 

 

 

 

بعد از این گل هم برتری میزبان ادامه داشت و بعد از چند حمله خطرناک، این تیم می توانست در دقیقه 60 به گل دوم برسد اما واکنش خوب پتر چک در مقابل حمله همه جانبه میدلزبورو، آرسنال را در بازی نگه داشت.

 

در ادامه آرسنالی ها از لاک دفاعی خارج شدند و آنها هم حملات خطرناکی روی دروازه حریف داشتند تا اینکه در دقیقه 71 به گل دوم رسیدند.

 

روی ارسال الکسیس سانچس، آرون رمزی با سینه توپ را برای اوزیل مهیا کرد و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 


 

 

تیم میزبان که بار دیگر همه چیز را از دست رفته می دید، حملاتش را از سر گرفت و در مقابل آرسنالی ها هم در ضدحمله موقعیت های خطرناکی به دست آوردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 آرسنال به پایان رسید.

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی