خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۱ ب.ظ

طیبی روی پوستر لیگ قهرمانان اروپا

صویر ستاره لژیونر فوتسال ایران روی پوستر نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درج شده است.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش در جام جهانی 2016 فوتسال که با کسب مقام سوم برای ایران همراه بود، موجب شد حسین طیبی که در این رقابت‌ها نمایش خوبی داشت به تیم غیرت قزاقستان، قهرمان اروپا و این کشور برود.


طیبی علاوه بر کسب عنوان قهرمانی لیگ فوتسال قزاقستان در فصل 2017-2016 ، موفق شد با به ثمر رساندن 15 گل، به همراه دیوانِی برزیلی، بهترین گلزن این تیم شود و همچنین با دادن 7 پاس گل نقش مهمی در به دست آمدن قهرمانی برای غیرت داشته باشد.


در کنار این افتخارات مهم، طیبی توانسته به همراه غیرت راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود و روز جمعه هفته جاری به همراه تیمش باید در دیداری که به میزبانی آلماتی قزاقستان هم برگزار می‌شود، مقابل اینتر مویستار اسپانیا قرار بگیرد.


باشگاه غیرت قزاقستان پوستر دیدار نیمه نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا را با درج تصویر طیبی، لژیونر ایرانی خود طراحی کرده و این در حالی است که در تیم اینتر مویستار اسپانیا نفرات مطرحی همچون ریکاردینیو، بهترین بازیکن فوتسال جهان قرار دارند.

 


  • محمد حسینی

فوتسال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی