خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۱۸ ق.ظ

رئال مادرید 2 - بارسلونا 3

بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی توانست با نتیجه 3-2 رئال مادرید را شکست بدهد و امیدهایش برای قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا زنده نگه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار پرهیجان دو تیم تا ثانیه های پایانی با نتیجه 2-2 مساوی بودند اما ضربه تماشایی لیونل مسی، بارسا را به پیروزی رساند.

 

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 2 بازی، یک برخورد مشکوک در محوطه جریمه بارسا بین اومتیتی و رونالدو، باعث شد تا رئالی ها از داور تقاضای اعلام پنالتی کنند اما داور دستور به ادامه کار داد.


برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد اما موقعیت خاصی روی دروازه بارسا ایجاد نشد. پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان بارسا کم کم ابتکار عمل را در دست گرفت و حرکت تکنیکی مسی در میانه زمین، باعث شد تا داور اولین کارت زرد بازی را به کاسمیرو نشان بدهد.


در ادامه بازی متعادل تر شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. مهمترین اتفاق این دقایق برخورد آرنج مارسلو  با صورت مسی بود که به مصدومیت ستاره آرژانتینی منجر شد.


بازی به هر ترتیب ادامه داشت تا اینکه رئال در دقیقه 28 به گل رسید. روی یک ارسال به دهانه دروازه بارسا، ابتدا ضربه سرخیو راموس به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را کاسمیرو به راحتی وارد دروازه کرد.


بارسایی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و تنها 5 دقیقه بعد به گل تساوی رسیدند. روی یک حرکت هماهنگ تیمی و با پاس راکیتیچ، مسی صاحب توپ شد و بعد از پشت سر گذاشتن دو بازیکن حریف، با یک ضربه دقیق، دروازه را باز کرد.


سه دقیقه بعد نوبت مودریچ بود که با یک شوت خطرناک دروازه بارسا را تهدید کند اما واکنش تماشایی تراشتگن، دروازه آبی و اناری ها را بسته نگه داشت.


در دقیقه 39 بود که گرت بیل مصدوم شد و زیدان مجبور شد مارکو آسنسیو را به زمین بفرستد. در دقایق پایانی حملات دو تیم ادامه داشت اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.


نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، چند بار تا آستانه باز کردن دروازه بارسا پیش رفتند اما واکنش های خوب تراشتگن روی ضربات کروس و بنزما، دروازه بارسا را بسته نگه داشت.

 


در دقیقه 55 آلکاسر صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه ضعیف او در موقعیت تک به تک، به راحتی توسط کیلور ناواس دفع شد.


سه دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر، ضربه سر جرارد پیکه می توانست دروازه رئال را باز کند اما باز هم کیلور ناواس ایستادگی کرد.


بعد از اینکه بازی برای دقایقی افت کرد، رئالی ها دو موقعیت بسیار خوب روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما ضربات کریس رونالدو در چهارچوب بود.


در دقیقه 68 نوبت لوئیس سوارز بود تا شانس خود را در مقابل ناواس امتحان کند اما باز هم دروازه کاستاریکایی رئال دروازه تیمش را نجات داد.


حملات خطرناک دو تیم ادامه پیدا کرد و پس از اینکه ناواس شوت مسی را دفع کرد، نوبت مارکو آسنسیو رسید تا با یک حرکت خوب، دروازه بارسا را به خطر بیندازد اما تراشتگن ضربه او را با عکس العملی سریع در اختیار گرفت.


سرانجام در دقیقه 72 بود که بارسا به گل دوم رسید. ایوان راکیتیچ که پشت محوطه جریمه رئال صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی ، با ضربه تماشایی پای چپ، توپ را به گوشه دروازه ناواس فرستاد.


4 دقیقه بعد شرایط برای رئال دشوار تر شد. تکل سرخیو راموس روی مسی در میانه زمین را داور با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد تا رئال 10 نفره شود.


بارسا می توانست از این برتری نفری استفاده کند و خیلی زود به گل سوم برسد اما واکنش استثنایی ناواس روی ضربه جرارد پیکه، رئال را در بازی نگه داشت.


زیدان که نمی خواست در این بازنده شود، با یک تعویض هجومی، خامس را به جای بنزما به زمین فرستاد و این ستاره کلمبیایی در دقیقه 84، گل تساوی رئال را به ثمر رساند. روی ارسال عالی مارسلو به دهانه دروازه بود که خامس با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.


در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند و این بارسا بود که با ضربه لیونل مسی به گل رسید و توانست در این دیدار به سه امتیاز برسد.

 

 

 

 

 

*پایان بازی؛ رئال مادرید 2 - بارسلونا 3

 

دقیقه 2+90: اخطار/ مسی بعد از درآوردن پیراهن خود بعد از گل کارت زرد دریافت کرد.


رئال مادرید 2 - بارسلونا 3 (دقیقه 2+90: لیونل مسی): روبرتو به تنهایی از زمین خودی یک ضد حمله ترتیب داد و توپ را به گومز رساند که او هم به آلبا پاس داد تا این بازیکن با پاس کات بک توپ را به مسی برساند تا ستاره بارسا با ضربه بغل پای دیدنی در آخرین ثانیه دروازه رئال را برای سومین بار باز کند و دومین گل خود را در این دیدار بزند.

 


 

 

 

دقیقه 90: شوت آسنسیو را تراشگن به راحتی در آغوش گرفت.

 

دقیقه 87: خامس در ریباند به سمت دروازه بارسا شوت زد که تراشگن توپ را جمع کرد.

 

رئال مادرید 2 - بارسلونا 2 (دقیقه 85: خامس رودریگز): کروس در سمت چپ زمین مارسلو را راه انداخت تا ارسال زمینی او را خامس، تعویضی رئال به راحتی از بالای سر تراشگن تبدیل به گل کرد.

 

 

 

 

دقیقه 81: اخطار/ متئو کواچیچ اجازه نداد مسی نفوذ کند و تکل او یک کارت زرد به همراه داشت.


دقیقه 80: پیکه بهترین فرصت را داشت تا اختلاف گل را به عدد 2 برساند اما پاس زمینی گومز را مدافع بلند قامت بارسا از مقابل دروازه زد که ناواس آن را برگشت داد.

 

دقیقه 77: کارت قرمز/ تکل خشن و دو پا از سرخیو راموس در میانه زمین روی پای مسی که اجازه موقعیت‌سازی به او نداد موجب شد تا هرناندز با اخراج مستقیم او را جریمه کند و کار رئال سخت‌تر شود.

 

 

 

دقیقه 75: پاس بنزما را رونالدو با ضربه کم قدرت زد که جمع کردن آن هیچ زحمتی برای تراشگن نداشت.

 

رئال مادرید 1 - بارسلونا 2 (دقیقه 73: ایوان راکیتیچ): راکیتیچ پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که با یک سر توپ عالی تونی کروس را دریبل زد و با شوت پای چپ تماشایی توپ را به کنج دروازه رئال فرستاد تا گل دوم بارسلونا در سانتیاگو برنابئو رقم بخورد.

 

 

 

دقیقه 72: ضربه آسنسیو را تراشگن فوق‌العاده در دو مرحله جمع کرد.


دقیقه 70: تعویض دوم برای رئال/ کاسمیرو جای خود را به متئو کواچیچ داد.


دقیقه 70: تعویض اول برای بارسلونا/ آندره گومز جانشین پابلو آلکاسر شد.


دقیقه 69: شوت محکم مسی از پشت محوطه جریمه را ناواس مشت کرد و برگشت داد.


دقیقه 68: پاس به بیرون پای چشم‌نواز اینیستا را سوارز در تیرک دوم با روی پا زد که واکنش خوب دیگر از ناواس یک کرنر به بارسا داد.


دقیقه 67: آسنسیو با دریافت پاس بنزما، فرار عالی دیگری را از سمت راست ترتیب داد اما پاس در عرض خوب او را رونالدو در موقعیت بسیار خوبی به بیرون زد.


دقیقه 66: ارسال آسنسیو را رونالدو قصد داشت با ضربه قیچی برگردان تبدیل به گل کند که توپ او با اختلاف زیادی راه اوت را در پیش گرفت.

 

دقیقه 63: سانتر خطرناک مارسلو به تیرک دوم را قبل از رونالدو، پیکه به کرنر فرستاد.


دقیقه 62: تراشگن با خروج به موقع اجازه کار به آسنسیو نداد.

 

دقیقه 59: سانتر راکیتیچ از روی کرنر را پیکه به خوبی با ضربه سر زد که ناواس در واکنش تماشایی دیگر مقابل توپ ایستاد و با پرش بلند آن را دور کرد.

 

دقیقه 58: پاس سریع مسی را سوارز نتوانست دریافت کند تا ناواس صاحب توپ شود.


دقیقه 57: ضربه آزاد مسی با اختلاف زیادی از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

 

دقیقه 58: راکیتیچ پاسی که آلبا داده بود را دریافت کرد اما سریع آن را به آلکاسر رساند که شوت نوک پای او را ناواس به سختی با پا برگشت داد.

 

 

دقیقه 54: شوت روی پای بی‌دقت کارواخال از فاصله دور با اختلاف زیادی راهی اوت شد.


دقیقه 53: این بار هم تراشگن ناجی دروازه بارسلونا شد؛ ارسال مارسلو را بنزما با ضربه سر زد که دروازه‌بان آلمانی بارسا با پا توپ را دفع کرد.

 

دقیقه 48: حرکت در عرض و پاس مارسلو را کروس با شوت فنی به سمت دروازه بارسلونا زد که باز هم واکنش عالی دیگر از تراشگن یک کرنر به رئالی‌ها داد.

 

دقیقه 47: نفوذ اول نیمه دوم را کارواخال انجام داد اما ارسال زمینی او را پیکه قبل از رونالدو تبدیل به کرنر کرد.

 

* پایان نیمه اول/ رئال مادرید 1 - بارسلونا 1

 

دقیقه 3+45: کرنر راکیتیچ به تیرک دوم را مسی در شرایط خوبی از مقابل دروازه خالی رئال به بیرون زد.


دقیقه 2+45: پاس در عرض آلبا را پیش از رسیدن به مقابل دروازه رئال، کارواخال به کرنر زد.


دقیقه 1+45: کاسمیرو پای مسی را زد ولی داور با او مماشات کرد تا گلزن رئال در نیمه اول 2 کارته و اخراج نشود.


دقیقه 45: دو دقیقه وقت تلف شده برای نیمه اول.

 

دقیقه 43: ارسال سوارز و را آلکاسر در شرایط نامتعادلی با روی پا زد که توپ با فاصله کمی از دروازه رئال به بیرون رفت.

 

دقیقه 41: پاس مسی برگشت داده شد که این ستاره آرژانتینی خود دوباره صاحب توپ شد اما برخلاف صحنه گل این بار ضربه فنی او به پای کارواخال برخورد کرد و با فاصله کم به بیرون رفت ولی هرناندز اعتقادی به کرنر نداشت.

 


دقیقه 40: مالکیت توپ 43 درصد برای رئال و 57 درصد برای بارسا.

 

دقیقه 39: تعویض اول برای رئال/ مارکو آسنسیو جانشین بیل مصدوم شد.


دقیقه 39: اخطار/ اومتیتی در میانه زمین پای رونالدو را زد تا نخستین کارت زرد بارسلونا را بگیرد.

 

دقیقه 37: گرت بیل که با حضورش در ال کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام قرار داشت بعد از عملکرد ضعیف و شوت‌های نه چندان خوب، در دقیقه 37 احساس درد کرد و به بیرون رفت.

 

دقیقه 36: شوت پای چپ پر قدرت مودریچ از فاصله 20 متری را تراشگن با شیرجه بلند دفع کرد.

 

رئال مادرید 1 - بارسلونا 1 (دقیقه 33: لیونل مسی): پاس بوسکتس به سمت راست را راکیتیچ سریع به مسی رساند تا او با حرکت ویران کننده از بین سه مدافع رئال عبور کند و با ضربه بغل پای زمینی گل تساوی را به ثمر رساند.

 

 

 

 

رئال مادرید 1 - بارسلونا صفر (دقیقه 28: کارلوس کاسمیرو): ریباند کرنر رئالی‌ها به پشت محوطه جریمه آمد که مارسلو توپ را به تیرک دوم فرستاد تا راموس با تصمیم عالی کمک داور در عدم آفسایدگیری، در موقعیتی تک به تک قرار بگیرد و توپ را به تیرک بزند و در برگشت هم کاسمیرو به راحتی دروازه خالی بارسلونا را باز کند.

 

 

 

 

دقیقه 22: پاس بلند به پشت مدافعان بارسا را بیل بی‌دقت زد که جمع کردن آن زحمتی برای تراشگن نداشت.


دقیقه 20: ضربه آرنج شدید مارسلو به مسی موجب مصدومیت و خون‌ریزی شدید این ستاره آرژانتینی از ناحیه بینی و دهان شد که البته این صحنه از چشم داور به دور ماند.


دقیقه 20: رونالدو بعد از سر توپ به پیکه شوت‌زنی کرد که تراشگن به زیبایی با دست چپ توپ را دور کرد.


دقیقه 18: آلکاسر پاس بلند روبرتو را با پاس به عقب عالی به سوارز رساند اما شوت او دوباره بی‌حاصل بود.


دقیقه 18: بنزما فرصت خوبی داشت تا گلزنی کند اما شوت او را تراشگن به راحتی جمع کرد.


دقیقه 17: مسی یک تنه از میانه زمین از بین رئالی‌ها عبور کرد که پاس به سمت چپ او را راکیتیچ نتوانست استفاده کند و با همکاری کارواخال و ناواس این موقعیت دفع شد.

 

دقیقه 12: اخطار/ کارت زرد اول بازی برای کاسمیرو؛ این هافبک رئال در میانه زمین مسی را متوقف کرد تا هرناندز دست به جیب شود و به او اخطار دهد.

 

 

دقیقه 11: حرکت تیمی سریع بارسلونا را آلکاسر با پاس زمینی به پشت محوطه جریمه فرستاد که شوت سوارز با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه رئال تبدیل به اوت شد.


دقیقه 10: شوت روی پای چپ اینیستا از پشت محوطه جریمه قدرت لازم را نداشت و پس از برخورد با راموس به اوت رفت.

 

دقیقه 8: سوارز در برخورد با کاسمیرو و راموس برای لحظاتی از ناحیه قفسه سینه احساس درد کرد.

 

دقیقه 6: رونالدو با سرعت بالای خود از جناح راست زمین نفوذ کرد اما سر توپ او به پیکه و شوت پای چپ او را تراشگن در اختیار گرفت.

 

 

دقیقه 5: سوت ممتد هواداران رئال و حضور گسترده مدافعان این تیم اجازه موقعیت‌سازی به اینیستا از سمت چپ زمین نداد.

 

دقیقه 4: کارواخال بعد از دریافت پاس فرار رونالدو توپ را روی دروازه ریخت که قبل از مهاجمان رئال راکیتیچ توپ را دور کرد.

 

دقیقه 2: پاس بلند راموس به سمت راست زمین را بنزما سر ضرب به محوطه جریمه فرستاد که بلافاصله بعد از ضربه به توپ رونالدو، اومتیتی به آرامی پای او را زد و در حالی که رئالی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، هرناندز داور مسابقه چنین تصمیمی نگرفت.

 

 

 

ترکیب رسمی رئال مادرید – بارسلونا؛

 

رئال مادرید: ناواس، ناچو، راموس، کارواخال، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، بیل، بنزما، رونالدو

 

بارسلونا: تراشتگن، پیکه، اومتیتی، آلبا، روبرتو، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، آلکاسر، مسی، سوارز

 

 

 

 

کهکشانی ها در حال حاضر با یک بازی کمتر و 3 امتیاز بیشتر، در صدر جدول لالیگا قرار دارند و پیروزی در این دیدار به منزله افزایش فراوان شانس قهرمانی آنها بعد از 5 سال در اسپانیا خواهد بود.

 

 

 

 

اما در آن سو، بارسا بعد از حذف تلخ برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان شرایط خوبی ندارد و اگر با 3 امتیاز از پایتخت به خانه بازنگردد، شانس زیادی برای فتح لالیگا نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

ساعتی پیش اتوبوس بازیکنان رئال در میان استقبال شدید هواداران راهی برنابئو شد.

 

 

 

 

 

هواداران دو تیم رهسپار برنابئو شدند.

 

 

پوستر نشریه مارکا به مناسبت ال کلاسیکوی برنابئو

 

 

 

ترکیب احتمالی رئال مادرید و بارسلونا

 

 

 

مسی با این توئیت و یادآوری آخرین ال کلاسیکو در برنابئو، به استقبال این دیدار رفت.

 

 

 

ایموجی های توئیتر در آستانه ال کلاسیکو

 

 

 

 

رختکن آبی اناری ها مهیای جدال سرنوشت ساز در برنابئو

 

 

 

عملکرد مسی و رونالدو؛ دو ستاره بزرگ ال کلاسیکوی امشب.

 

 

 

 

 

 

حال و هوای استادیوم برنایئو ساعتی پیش از آغاز بازی.

 

 

 

 

 

 

 

کهکشانی ها نیز آماده این دیدار حساس هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاروان بارسلونا دیروز وارد مادرید شد.

 

 

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در نهایت در لیست کهکشانی ها قرار گرفت.

 

 

این صحنه، نیمار را از حضور در این ال کلاسیکوی سرنوشت ساز محروم کرد.

  • محمد حسینی

بارسلونا

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی