خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۲۰ ق.ظ

لیونل مسی و رهایی با گل شماره 500

دو گلی که لیونل مسی در دیدار امشب مقابل رئال به ثمر رساند، نه تنها تعداد گل های دوران حرفه ای او را به 500 رساند، که می تواند یک قهرمانی دیگر در لالیگا را برای آبی و اناری ها به ارمغان بیاورد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، 3 سال اخیر از باری که مسی در ال کلاسیکو موفق به گلزنی شده بود، می گذشت و عملکرد او در دیدارهای اخیر بارسا باعث شده بود تا تردیدهایی در مورد درخشش او در دیدار امشب به وجود بیاید.

 

وقتی ضربه رنج مارسلو به صورت او  برخورد کرد و دوربین ها صورت خون آلود او را به تصویر کشیدند، به نظر می رسید که یک شب ناکام دیگر در انتظار ستاره آرژانتینی است اما در دقیقه 33، او نشان داد که همه تصورات اشتباه بود. یک فرار سریع، عبور از بین دو بازیکن رئال و ضربه ای که تعداد گل های او در ال کلاسیکو را به 22 رساند؛ بالاتر از آلفردو دی استفانو. او رکوردی که سال ها در اختیار هموطنش بود را به نام خود کرد اما هنوز لحظه مهمتری در راه بود.

 

وقتی روی ارسال بی نقص مارسلو و ضربه نهایی خامس، رئال به گل تساوی رسید، به نظر می رسید شاگردان انریکه باید به یک امتیاز از این دیدار رضایت بدهند اما این مسی بود که در فاصله چند ثانیه به پایان بازی، با یک ضربه خیره کننده توپ را به گوشه دروازه کیلور ناواس فرستاد و تا با زدن پانصدمین گل دوران حرفه ای اش، بارسا را به کسب یک جام دیگر امیدوار کند.

 

هرچند رئال با یک بازی کمتر، هنوز دست بالا را دارد اما این پیروزی، می تواند ورق را به سود بارسا برگرداند؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد، کسی فراموش نخواهد کرد چه کسی این اتفاق را رقم زد؛ لیونل مسی، پسر روساریو.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

  • محمد حسینی

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی