خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۲۴ ق.ظ

پیروزی پرگل یوونتوس مقابل جنوا

یوونتوس در دیدار خانگی موفق شد با نتیجه 4-0 جنوا را شکست بدهد و یک گام دیگر به سوی قهرمانی در رقابت های این فصل سری A بردارد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان مکس آلگری در همان نیمه اول سه بار دروازه حریف را باز کردند تا پیروزی شان را قطعی کنند. بونوچی هم در نیمه دوم یک گل دیگر زد تا جشن بیانکونرها تکمیل شود.

 

جنوا بازی را بهتر آغاز کرد یوونتوسی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 17 به گل رسیدند. روی ارسال ایگواین بود که اسکیل مونیوز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و یوونتوس را پیش انداخت.

 

تنها یک دقیقه بعد، پائولو دیبالا برتری یوونتوسی ها را دوبرابر کرد. روی همکاری سه نفره ایگواین، دیبالا و خدیرا بود که دیبالا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

 


 

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و بعد از چند موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه 42 این تیم به گل سوم رسید. مانژوکیچ که در سمت چپ صاحب موقعیت شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای تماشایی، حساب کار را 3-0 کرد.

 

یوونتوس می توانست در همان نیمه اول به گل چهارم برسد اما مارکیزیو این موقعیت را از دست داد و نیمه اول با همان سه گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با برتری یوونتوسی ها آغاز شد اما موقعیت چندانی روی دروازه جنوا ایجاد نشد. بعد از اینکه بازی برای دقایقی متعادل شد، در دقیقه 64 یوونتوس توانست به گل چهارم برسد.

 

بونوچی که روی پاس عمقی مانژوکیچ صاحب توپ شده بود، با یک شوت سرکش کار را تمام کرد.

 

برتری یوونتوس بعد از زدن گل چهارم هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم دو بار توپ را به تیر دروازه حریف کوبیدند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 4-0 به پایان رسید.

  • محمد حسینی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی