خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ق.ظ

رئال 3-0 اتلتیکو

رئال مادرید با درخشش کریس رونالدو موفق شد با نتیجه 3-0 اتلتیکو را شکست بدهد و گام بلندی به سوی دیدار فینال این فصل لیگ قهرمانان بردارد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار نمایش بسیار حساب شده ای داشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

 

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان در اختیار این تیم بود. این برتری می توانست در دقیقه 7 به گل منجر شود اما نفوذ عالی کارواخال و ضربه او را اوبلاک برگشت داد و توپ برگشتی را بنزما با بی دقتی از دست داد.

 

ولی انتظار رئال برای رسیدن به گل تنها سه دقیقه بیشتر طول کشید و در دقیقه 10، کریس رونالدو قفل دروازه حریف را باز کرد. ابتدا ارسال سرخیو راموس را ساویچ برگشت داد ولی ارسال بعدی که توسط کاسمیرو صورت گرفت را رونالدو با یک پرش بلند، تبدیل به گل اول بازی کرد.

 

 

 

 

بعد از این گل بازیکنان اتلتیکو تلاش کردند تا خیلی زود گل خورده را جبران کنند اما این رئال بود که می توانست در دقیقه 16 به گل دوم برسد ولی ضربه سر قدرتمندانه واران را اوبلاک دفع کرد.

 

یک دقیقه بعد نوبت بازیکنان اتلتیکو بود تا اولین موقعیت خطرناک شان را روی دروازه رئال ایجاد کنند. روی حرکت خوب کوکه و پاس عالی او، گامیرو با کیلور ناواس تک به تک شد ولی دروازه بان رئال با یک شیرجه به موقع، راه او را سد کرد.

 

 

 

 

در ادامه باز هم این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و بنزما می توانست در دقیقه 29 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقایق پایانی نیمه اول درگیری فیزیکی بازی بیشتر شد و بازی چند بار به خاطر مصدومیت بازیکنان دو تیم متوقف شد و در نهایت بدون اینکه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور کند، نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.  

 

دو تیم نیمه دوم را متعادل آغاز کردند و علی رغم اینکه بازیکنان اتلتیکو تلاش می کردند توپ و میدان را در اختیار بگیرند، رئالی ها با یک بازی حساب شده، اجازه این کار را به آنها نمی دادند.

بازی با همین روند دنبال می شد و موقعیت های خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در واقع بازیکنان دو تیم تلاش می کردند با انجام خطا روی بازیکنان صاحب توپ حریف، مانع از ایجاد موقعیت شوند تا اینکه در دقیقه 73، رئال روی حرکت خوب رونالدو، به گل دوم رسید.

 


 

 

بنزما که پشت محوطه جریمه اتلتیکو صاحب توپ شده بود، علی رغم تلاش گودین، توانست با یک پاس عرضی، رونالدو را صاحب توپ کند و او هم با یک شوت غیرقابل مهار، کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل بازیکنان اتلتیکو که چیزی برای از دست دادن نداشتند، جلو کشیدند اما این رئال بود که در دقیقه 85 به گل سوم رسید.

 

روی حرکت خوب لوکاس واسکز از سمت راست و پاس در عرض او بود که رونالدو در مقابل دروازه حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه راحت، کار را تمام کرد.

 

 

 

 

در دقایق پایانی تلاش بازیکنان اتلتیکو برای جبران گل های خورده بی نتیجه بود و بازی همان سه گل به سود رئال به پایان رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی