خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ق.ظ

موناکو 0-2 یوونتوس

یوونتوس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 در خانه موناکو به پیروزی رسید و گام بلندی به سوی دیدار فینال برداشت.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که تا رسیدن به این مرحله از رقابت ها تنها دو گل دریافت کرده بودند، در دیدار امشب هم نمایش بی نقصی در خط دفاعی داشتند و در نهایت با یک پیروزی شیرین، در آستانه رسیدن به فینال موناکو قرار گرفتند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در ادامه یوونتوسی ها تا اندازه ای بازی بهتری ارائه دادند و در دقیقه 13، روی حرکت خوب دنی آلوس، ایگواین صاحب موقعیت شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

 

چند دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه بوفون ایجاد کند اما در دروازه بان باتجربه یووه، ارسال خطرناک کیلیان امباپه را روی تیر اول مهار کرد.

 

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل به چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر منجر شد تا اینکه در دقیقه 29، سرانجام ایگواین قفل دروازه حریف را باز کرد.

 

دنی آلوس که درون محوطه جریمه موناکو صاحب توپ شده بود، با یک پاس پشت پای عالی، ایگواین را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم آرژانتینی هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه سوباشیچ فرستاد.

 


 

در دقایق پایانی نیمه اول تیم میزبان تلاش کرد تا به گل تساوی برسد اما بازیکنان یوونتوس با آرام کردن بازی اجازه ندادند که دروازه شان چندان تهدید شود و در نهایت با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را میزبان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، رادامل فالکائو می توانست نتیجه را به تساوی بکشد اما حضور به موقع پیانیچ و بوفون، این موقعیت را از ستاره کلمبیایی گرفت.

 

در حالی که تلاش تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی ادامه داشت، این یوونتوس بود که در دقیقه 59، روی یک همکاری دیگر از دنی آلوس و ایگواین به گل دوم رسید.

 

 

 

روی اشتباه باکایوکو در میانه زمین، یوونتوسی ها یک حمله خطرناک را ترتیب دادند و در نهایت ارسال دقیق دنی آلوس را ایگواین با یک ضربه عالی روی تیر دوم، تبدیل به گل کرد.

 

بازیکنان موناکو که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ادامه پیش کشیدند و در مقابل یوونتوسی ها به دنبال زدن گل های بعدی روی ضدحملات بودند.

 

اما بازی محتاطانه میهمان اجازه نداد که موناکو صاحب موقعیت های چندانی شود و در نهایت بازی با همان دو گل به سود یوونتوس به پایان رسید.

  • محمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی