خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ب.ظ

برای قرارداد تیموریان اسپانسر نمی‌گیریم

رئیس‌ هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اینکه گفته می‌شود برای قرارداد تیموریان به دنبال اسپانسر هستیم صحت ندارد.


کامران صاحب‌پناه درباره آخرین وضعیت حضور آندرانیک تیموریان در تیم فوتبال استقلال، گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم که این بازیکن در استقلال بماند اما به هر حال محدودیت‌های مالی وجود دارد که باید برای آن راهکار پیدا کنیم. تیموریان فوتبالیست بزرگی است که خودش هم در ایران بازی می‌کند و استقلال را دوست دارد اما به هر حال باید همکاری بیشتری صورت بگیرد.

به نقل از فارس، وی در پاسخ به این سؤال که آیا جذب اسپانسر برای قرارداد بستن با تیموریان صحت دارد یا نه،‌ ادامه داد: این هم از آن حرفهاست! این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و ما نگفتیم که برای آن دو اسپانسر می‌خواهیم بلکه فقط خیلی دوستانه این موضوع را مطرح کردم که شاید یک اسپانسر استقلالی پیدا شود و بگوید که من دوست دارم تیموریان در استقلال بازی کند و بخشی از هزینه‌های او را متقبل شود. متأسفانه گاهی در رسانه‌ها مطالب کذبی می‌بینم که برای خودم متأسف می‌شوم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود رقم پیشنهادی قرارداد تیموریان 3 میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: من در ریز مذاکرات قرار ندارم و فقط نتایج جلسات به من گزارش می‌شود و شاید این رقم درست نباشد اما تا جایی که من می‌دانم تیموریان خواستار افزایش 20درصد رقم قراردادش نسبت به سال گذشته شده که حول و حوش همین مبلغ به دست می‌آید.

صاحب‌پناه در پاسخ به این سؤال که اگر تیموریان در استقلال نماند، این باشگاه چه خواهد کرد، اظهار داشت: قطعاً اگر آندو در استقلال نماند برای او جایگزین می‌آوریم چرا که قلعه‌نویی تدبیر همه مسائل را کرده است. البته ما امیدواریم که او در استقلال بماند و به دنبال حضورش در تیممان هستیم.

وی در پایان در مورد اینکه چرا قلعه‌نویی صبح امروز همراه استقلالی‌ها به ترکیه نرفته، افزود:‌ از این موضوع اطلاعی ندارم و فقط می‌دانم که قرار بود کاروان استقلال به ترکیه برود و از اینکه چرا قلعه‌نویی همراه آبی‌پوشان عازم این سفر نشده اطلاع ندارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی