خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۳۹ ق.ظ

برزای: بهترین هدیه آبی پوش شدنم بود


کاپیتان تیم ملی امید که امروز وارد 22 سالگی شد اعتقاد دارد بهترین هدیه سال های اخیرش را از استقلالی ها گرفته.


 بهنام برزای در مورد آبی پوش شدنش به "ورزش سه" گفت: از اینکه به تیم محبوبم استقلال آمدم خوشحال هستم بالاخره بعد از مدت ها صبر و انتظار به تیمی آمدم که هر بازیکنی ارزوی پوشیدن پیراهنش را دارد. من سرشار از انگیزه هستم و دوست دارم هرچه زودتر برای تیمم به میدان بروم. انقدر انگیزه ام بالاست که امروز  با وجود تعطیلی تمرین اختصاصی تمرین کردم تا خودم را به شرایط سایرین نزدیک کنم.

او در همین رابطه ادامه داد: جا دارد از آقای قلعه نوعی بابت اعتمادش به خودم تشکر کنم. جواب اعتماد امیر خان را در مستطیل سبز می دهم وسعی می کنم بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم تا دل هوادران را شاد کنم. من مطمئنم تیمم به همین روند خوبش ادامه خواهد داد و اخر فصل قطعا جایگاه بسیار خوبی کسب می کنیم.

بازیکن استقلال در پایان افزود: خیلی خوشحالم که چند رروز مانده به تولدم به جمع آبی پوشان پیوستم چون این بهترین هدیه ای بود که می توانستم بگیرم.

  • محمد حسینی

استقلال

برزای

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی