خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

دخیا به یونایتد: میخواهم به رئال بروم

دیوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد به باشگاهش اعلام کرده که قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از Goal، منچستریونایتد باید بین دو راهی فروش در این تابستان و یا راهی شدن او به مادرید با پایان قراردادش در فصل آینده انتخاب کند. از دخیا به عنوان جانشین کاسیاس یاد می‌شد و از اواسط فصل، شایعات مبنی بر علاقه رئال به خرید او شنیده می‌شد.

خانواده ی دخیا در اسپانیا زندگی می‌کنند و پیش تر نامزدش گفته بود که او از زندگی در منچستر خسته شده و می‌خواهد به مادرید بازگردد. ستاره اسپانیایی نقش بی بدیلی در دروازه منچستر داشت و در پایان فصل نیز به عنوان بهترین بازیکن تیم انتخاب شد با این که به او توصیه شده 2 سال دیگر در لیگ برتر بماند و پیشرفت کند، ولی او قصد دارد به مادرید بپیوندد.

Goal مدعی شد که او به شیاطین سرخ اعلام کرده که قصد جدایی دارد و یونایتد نیز خود را آماده ی فروش او می‌کند. فان خال در نیم فصل، ویکتور والدس را به خدمت گرفت و همچنین شایعات حاکی از علاقه ی او به جذب کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید است. در صورت انتقال دخیا به رئال، او پس از دیوید بکام، رود فان نیستلروی، گابریل هاینزه و کریستیانو رونالدو، به پنجمین بازیکنی تبدیل خواهد شد که از یونایتد راهی رئال شده است.
  • محمد حسینی

دخیا

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی