خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۲۳ ق.ظ

آرسنال 2-1 سیتی

آرسنال موفق شد در دیداری نفس گیر در نهایت 1-2 سیتی را مغلوب کرده و در فینال جام حذفی حریف چلسی شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتی و آرسنال در شرایطی در ورزشگاه ویمبلی به مصاف هم رفتند که قرار بود برنده آنها در فینال به مصاف چلسی برود.

 

بازی با برتری سیتی آغاز شد و این تیم در دقیقه 5 توسط دی بروین می توانست گلزنی کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد، سیتیزن ها فرصت بسیار خوبی را برای باز کردن دروازه چک داشتند اما ضربه سر داوید سیلوا از درون محوطه با عکس العمل زیبای سنگربان آرسنال همراه بود.

 

 

 

 

در دقیقه 25، استرلینگ پست محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او نیز با اختلاف نسبتا کمی به بیرون رفت. دقیقه 34، این بار آگوئرو به قلب دفاع آرسنال زد اما ضربه او نیز از با برخورد به تور کناری وارد دروازه نشد.

 

در اواخر نیمه اول، مهم ترین اتفاق بازی رخ داد و سیتی به گل رسید اما به نظر کمک داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد تا نیمه اول علیرغم برتری کامل شاگردان گواردیولا، با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 


 

 

با شروع نیمه دوم، حملات سیتی ادامه یافت و این تیم می توانست روی یک کرنر، در دقیقه 50 با ضربه سر اوتامندی به گل برسد اما این موقعیت هم ثمری نداشت.

 

5 دقیقه بعد، استرلینگ در محوطه جریمه توپچی ها صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او در آخرین لحظه به مدافعان حریف برخورد کرد در دقیقه 63 و روی اشتباه مدافعان سیتی، اولیویه ژیرو صاحب موقعیت خوبی شد اما قدر آن را ندانست.

 

اما یک دقیقه بعد سیتی به گل رسید. با پاس دیدنی یحیی توره، آگوئرو با دروازه آرسنال تک به تک شد و این مهاجم گلزن موفق شد با یک ضربه چیپ دیدنی گل اول سیتیزن ها را به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

در دقیقه 67، اوزیل می توانست به سرعت کار را به تساوی بکشاند اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 72، آرسنال به گل تساوی رسید. چمبرلین ارسال زیبایی از سمت راست داشت و مونرئال با ضربه ای دیدنی، گل تساوی را وارد دروازه براوو کرد.

 

 

 

 

 

در دققه 77، سیتی می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه زیبای توره به دیرک دروازه برخورد کرد. 5 دقیقه بعد، این بار ضربه سر فرناندینیو به دیرک دروازه برخورد کرد تا بدشانسی های سیتی تکمیل شود.

 

 

 

 

در دقیقه 85، این بار آرسنال موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه دیدنی ولبک با کمترین اختلاف به بیرون رفت.  در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

 

با شروع وقت اضافه، آرسنال بر بازی مسلط شد و می توانست همان ابتدا با ضربه سر هولدینگ به گل برسد اما با بدشانسی این اتفاق رخ نداد.

 

اما دقیقه 100، آرسنال گل دوم را به ثمر رساند. روی ارسال اوزیل، ولبک ضربه ناقصی به توپ زد اما در دهانه دروازه سانچس صاحب موقعیت شد و با ضربه ای تمام کننده، گل دوم را به ثمر رساند. 

 

 

 

 

در ثانیه های پایانی نیمه اول وقت اضافه، ولبک موقعیت بسیار خوبی را از دست داد تا 15 دقیقه اول با برتری 1-2 توپچی ها به اتمام برسد.

 

با آغاز وقت دوم اضافه، سیتی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد و می توانست روی پاس دیدنی دی بروین به گل برسد اما ضربه دلف با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

 

 

در دقیقه 114، دی بروین فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او از جناح راست محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در این دقایق، آرسنال هم ضدحملاتی روی دروازه سیتی ترتیب داد که با بی دقتی بازیکنانش از دست رفت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال با برتری 1-2 راهی فینال شود.

  • محمد حسینی

آرسنال

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی