خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: با آغاز لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و در طبقه دوم آن به صورت الکترونیکی بلیت‌فروشی انجام می‌گیرد و امیدواریم تا پایان مهرماه با فراهم شدن مقدمات 5 ورزشگاه کشور به این شکل از بلیت‌فروشی دست یابند.


ظهر امروز علی کفاشیان به همراه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان در سمینار هم‌اندیشی هیئت‌ رئیسه و رؤسای هیئت‌های فوتبال سراسر کشور که در هتل آزادی مشهد مقدس برگزار شده بود حاضر شد و اظهار کرد: با وجود کمبود تیم خراسانی که در لیگ برتر داشتیم تیمها نمی‌توانستند به پابوس حضرت امام رضا (ع) بیایند ولی با راهیابی تیم پدیده به لیگ برتر خوشبختانه این اتفاق میسر شد و بهانه خوبی برای تیم‌های لیگ برتری بوجود آورد تا به پابوسی حضرت رضا (ع) مشرف شوند.

به نقل از تسنیم، وی افزود: با برگزاری انتخاباتی جدید رؤسای هیئت‌های فوتبال استانها در سراسر کشور رؤسای هیئت‌های فوتبال استانهای گلستان، خوزستان، فارس، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری مشخص شدند؛ البته باید یادآور شد که رؤسای هیئت‌های دیگر استانها در سالجاری با برگزاری انتخابات مشخص می‌شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به طور قطع امسال سالی می‌شود که فعالیتهای فدراسیون فوتبال در قالبی مخصوص و چندگانه به اجرا در می‌آید.

در ادامه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال با ابراز تشکر از حضور هیئت‌های فوتبال سراسر کشور در این سمینار اظهار کرد: صعود به جام‌جهانی و برنامه‌های کی‌روش شرایط خاصی را برای فوتبال کشور رقم زده است؛ ضمن اینکه فدراسیون فوتبال و شخص کی‌روش تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف تیم ملی به کار گرفته‌اند. امسال با وجود اینکه 2 بازی مهم برای صعود به جام‌جهانی داشتیم خوشبختانه توانستیم در زمان مشخص و به موقع لیگ را به اتمام برسانیم.

وی تأکید کرد: خوشخبتانه در بین 32 کشور نخستین کشوری بودیم که توانستیم 2 ماه قبل از شروع مسابقات تدارکاتی لیگ خود را به اتمام برسانیم و در این میان سال گذشته با کسب 905 امتیاز از AFC در رتبه دوم و بعد از کشور ژاپن که 923 امتیاز داشت جایگاه دوم آسیا را از آن خود کنیم و البته با وجود امکانات کم امسال هم سعی بر این داریم که بهترین امتیازها را از آن خود کنیم.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال افزود: درصدد افتتاح ورزشگاه‌های مختلف در کشور هستیمکه در شهرهای مختلف کشور از جمله مشهد یک ورزشگاه برای برگزاری مسابقات لیگ اضافه می‌شود و احتمال دارد ورزشگاه قلعه‌ حسن‌خان به سایر ورزشگاه‌های کشور اضافه شود.

تاج عنوان کرد: تنها مشکل ما در ورزشگاه‌ها متأسفانه مشکل فرهنگی است و امیدواریم مشکلاتی که در بلیت‌فروشی‌ها ایجاد می‌شود با آغاز لیگ جدید که خوشبختانه راهکارهای الکترونیکی کردن بلیت‌فروشی را اتخاذ کرده‌ایم برطرف شود.

وی افزود: با آغاز لیگ برتر بلیت‌فروشی الکترونیکی در طبقه دوم ورزشگاه آزادی صورت می‌گیرد و 5 ورزشگاه سطح کشور تا پایان مهرماه با فراهم‌سازی مقدمات بلیت‌فروشی الکترونیکی به این سمت رهنمون می‌شود.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در سال جدید آیین‌نامه لیگ را به شکلی جدی تغییر داده‌ایم که خوشبختانه هیئت رئیسه با شجاعت تمام این تغییرات را در آیین‌نامه به اجرا درآوردند البته هر تصمیم بزرگی آفت و مشکلات خاص خود را هم دارد ولی با تعبیر این آیین‌نامه به طور قطع آینده فوتبال کشور تأمین می‌شود.

تاج افزود: یکی از مسائل مهم یادآور شده در این آیین‌نامه بحث جوانگرایی است؛ امسال تصمیم جدی سازمان لیگ بر این است که لیگ برتر کشور را به سمت جوان‌سازی آن پیش ببرند.

وی عنوان کرد: با وجود آمارها میزان دویدن بازیکنان در لیگ برتر به 5 کیلومتر رسیده است ولی در کشورهای اروپایی این میزان 12 کیلومتر است و به طور قطع بایستی فوتبال خود را به این سمت که شعار فوتبال جهان است پیش ببریم که اول قدرت و بعد دانایی، تا بتوانیم به رشد چشمگیری دست یابیم.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: لیگ کشور ما بعد از کشور چین به لحاظ تعداد تماشاچیان مقام دوم را از آن خود کرده است.

تاج تصریح کرد: به طور قطع در این آیین‌نامه سعی بر این خواهیم داشت که دور بعدی جام‌حذفی را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم.

وی افزود: بحث سقف قرارداد یک تصمیم محلی بود که البته AFC با آن مخالفت کرد منتهی بحث سقف بودجه که در آیین‌نامه لیگ آمده است صراحتاً متن صریح قانون است و در همین راستا از باشگاه‌ها خواسته‌ایم تمام بودجه تخمینی خود را که منجر به بدهکاری نمی‌شود به سازمان لیگ اعلام کنند؛ اتخاذ تصمیم سقف بودجه برای یکپارچه‌سازی لیگ برتر کشور صورت گرفته است

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: بایستی بودجه‌های کلان را به سمت تیم‌های پایه، نوجوان و جوانان در آکادمی‌های فوتبال گرایش دهیم که البته این بودجه‌های کلان را در بایستی از تبلیغات محیطی و صداوسیما طلب کنیم، به این خاطر که ما هنوز طلبکار هستیم و باید یادآور شد که اگر این تبلیغات و حق پخش تلویزیونی وصول شود به مبانی آیین‌نامه لیگ تزریق می‌شود و موجب رشد تیم‌های پایه و آکادمی‌های فوتبال می‌شود.
  • محمد حسینی

نظرات  (۱)

  • شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
  • سلام دوست عزیز
    از پوستر موزائیکی و تایپوگرافی با موضوع شهید موسوی دامغانی دیدن فرمایید.
    شرکت در طرح بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و شادی ارواح مطهر شهداء نیز فراموش نشود!
    http://smd1364.blog.ir
    یا حق یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی